رئیس فدراسیون جودو گفت: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که مدیری توانمند و خاک‌خورده ورزش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

دنیامالی مدیری توانمند و خاک‌خورده ورزش است/ از رئیس جمهور تشکر می‌کنم

آرش میراسماعیلی چهارشنبه‌شب در خصوص معرفی احمد دنیامالی به‌عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: در ابتدا ضمن خدا قوت به کیومرث هاشمی، وزیر کنونی ورزش، امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشد. مدیریت خوب او و آرامشی که در ورزش آورد، شایسته تشکر و قدردانی است.

وی ادامه داد: احمد دنیامالی عضو خانواده ورزش است. او مدیری توانمند و خاک‌خورده ورزش است. امیدوارم که در صورت کسب رای اعتماد، بتواند اهداف خود را به خوبی در ورزش پیش ببرد.

قهرمان اسبق جودوی جهان بیان کرد: همه خوشحالیم در چند دوره اخیر، افراد ورزشی برای وزارتخانه معرفی می‌شوند و دنیامالی نیز از خانواده ورزش و با مشکلات آشناست.

میراسماعیلی ضمن آرزوی موفقیت برای دنیامالی، گفت: امیدوارم که او در صورت حضور در راس وزارت ورزش، به خوبی برنامه‌هایش را اجرایی کرده و به انتظارات خانواده بزرگ ورزش کشور، جامه عمل بپوشاند.

رئیس فدراسیون جودو در پایان با قدردانی از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب بابت معرفی مدیری توانمند و ورزشی به مجلس، گفت: به عنوان عضوی از جامعه ورزش از دنیامالی حمایت می‌کنم و از نمایندگان می‌خواهم با رای بالا که پشتوانه قوی برای او باشد، این مدیر را روانه وزارت ورزش و جوانان کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.