۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 1005963

رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: بعد از هفت سال توقف فعالیت، در آینده نزدیک طرح احیا، توسعه و رونق فعالیت بانوان در رشته‌های رزمی از جمله «کیک بوکسینگ» آغاز خواهد شد.

احیای ورزش‌های رزمی بانوان بعد از هفت سال

افشین هادی‌چگینی روز پنجشنبه در مجمع سالانه هیات ورزش‌های رزمی گلستان در گرگان اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت مدیریت جدید در راس فدراسیون و انتخاب نایب رییس امور بانوان، این بخش از فعالیت‌های فدراسیون مجدد آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: اولین گام در این مسیر برگزاری رقابت‌های لیگ کیک بوکسینگ زنان بعد از رقابت‌های مردان است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از رقابت‌های لیگ مردان، رقابت‌های حذفی را اوایل شهریور ماه برگزار خواهیم کرد.

هادی‌چگینی افزود: گلستان از دیرباز کانون توجه در همه زمینه‌های اجتماعی از جمله رشته‌های مختلف ورزشی بوده است.

وی اضافه کرد: مدیریت ۵۰۰ هزار ورزشکار در ۱۳۷ رشته کار ساده‌ای نیست و بدون شک، با مشکلاتی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، انتخاب یک فرد یا گروه و مجموعه‌ای بدون انتقاد نیست.

رییس فدراسیون هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: مدیریت و برنامه‌ریزی سبب شده تا از چهار سال گذشته تاکنون جلوی صدور احکام جعلی برای قهرمانی‌ها گرفته شود.

هادی‌چگینی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی جام صفویه در اردبیل برگزار خواهد شد که پیش از آن شاهد برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی در گلستان خواهیم بود.

وی از پیشنهاد ایجاد دبیرخانه رقابت رزمی کشورهای حاشیه خزر به میزبانی گلستان حمایت کرد و افزود: مسابقات رده سنی پایه نشان دهنده توجه ما به این بخش برای آینده‌سازی است.

وی بیان کرد: گلستان براساس عملکردی که در بخش مردان و زنان دارد، توانست در سال گذشته جایگاه سه استان برتر را کسب کند

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.