حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی: جنایات اخیر اسرائیل در این‌ چندماه و بعد از عملیات طوفان الاقصی و واکنش خشن‌ و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه چهره واقعی اسرائیل را نشان داد و برای خیلی‌ها شخصیت این رژیم مشخص شد.

توصیه‌های‌ شهاب مرادی برای نشان دادن مظلومیت مردم غزه در مسیر اربعین

شهاب مرادی با اشاره به اینکه سیستم قوی خبری دشمن تلاش می‌کند که جای شهید و جلاد را عوض کند، گفت: در مواجه با زائران حسینی از کشورهای مختلف همین که با آنها در مورد غزه و فلسطین صحبت کنیم و نمادهایی از قدس و فلسطین را نشان دهیم کافی است، برای اینکه مردم متوجه آرمان و مظلومیت فلسطین شده و خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی -خطیب برجسته کشور-  در مورد شعار اربعین امسال «کربلا طریق الاقصی» و تفاوت اربعین امسال به موجب موضوع فلسطین اظهار کرد: موضوع فلسطین یک‌ موضوع جدیدی در عالم اسلام نیست، البته با فشار تبلیغی بسیار قدرتمند جبهه کفر و استکبار همیشه مانع از این شدند که صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش مردم دنیا برسد.

وی ادامه داد: کاری که سیستم قوی خبری دشمن می‌کند این است که جای شهید و جلاد را عوض می‌کند. جالب که بدانید خیلی از مردم دنیا دل‌شان برای اسرائیلی‌ها می‌سوزد که اینها مظلوم و گرفتار هستند.

این خطیب برجسته کشور یادآور شد: جنایات اخیر اسرائیل در این‌ چندماه و بعد از عملیات طوفان الاقصی و واکنش خشن‌ و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه چهره واقعی اسرائیل را نشان داد و برای خیلی‌ها شخصیت این رژیم مشخص شد.

مرادی تاکید کرد: اتفاقات بعد از طوفان الاقصی باعث شد که خیلی از افراد همچون دانشجویان غربی و شخصیت‌های سیاسی دنیا به گفته رهبر معظم انقلاب در سمت درست تاریخ بایستند، این طلیعه‌ای بود برای اینکه مردم حق را از باطل تشخیص بدهند.

وی افزود: در مسیر اربعین امسال هم کار خیلی آسان‌تر از سال‌های گذشته است زیرا در مواجه با زائران حسینی از کشورهای مختلف همین که با آنها در مورد غزه و فلسطین صحبت کنیم و نمادهایی از قدس و فلسطین را نشان دهیم کافی است، برای اینکه مردم متوجه آرمان و مظلومیت فلسطین شده و خواهند شد و نیازی به پیچیدگی تبلیغاتی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.