نماینده گچساران در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: امروز نقطه قوت پزشکیان را به عنوان نقطه ضعف او معرفی می‌کنند، می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد، این را به فال نیک بگیرید که برنامه ۲ هزار صفحه‌ای ارائه نکرد.

تاجگردون: اینکه پزشکیان ۲ هزار صفحه برنامه ارائه نکرد را به فال نیک بگیرید

 غلامرضا تاجگردون عصر شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در دومین جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم ضمن استفاده از بخشی از وقت رئیس جمهور در موافقت با کلیات بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم تصریح کرد: امروز روز زیبایی بود، روزی که یکی از عزیزترین افراد نزدیک به رئیس‌جمهور در نقد او صحبت کرد و در انتها گفت که من به شخص رئیس‌جمهور اعتماد دارم.

وی افزود: زیباتر آن بود که کسی که تمام قد برای رای آوردن پزشکیان ایستاد، امروز در دفاع از پزشکیان صحبت کرد. امروز را قدر بدانید که روز انسانیت و بزرگی مجلس است، روزی که می‌توانیم وفاق را در صحبت نمایندگان ببینیم، شاید بر کسی خرده بگیریم اما در باب کلیات آنچه روح کابینه است می‌خواهیم صحبت کنیم.

تاجگردون با تاکید بر اینکه ایران امروز نیاز به کمک همه ما دارد و ما حق نداریم نفس‌های به تلاطم ایران را بیش از این آزار دهیم، ادامه داد: دشمنان ایران را هدف گرفته‌اند، نه پزشکیان و قالیباف و یا جلیلی را. نه با دعوای ما خوشحال می‌شوند و نه با شادی ما، آنها ایران ما را نمی‌خواهند و ما باید بجز این به چیزی نیاندیشیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز نقطه قوت پزشکیان را به عنوان نقطه ضعف او معرفی می‌کنند، می‌گویید پزشکیان برنامه ندارد، این را به فال نیک بگیرید که نیامد بگوید ۲ هزار صفحه برنامه دارم. نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او ننامید؛ ما باید پاسخگوی درخواست پزشکیان باشیم چرا که ما برنامه را نوشتیم و ما آنرا تصویب کردیم.

وی افزود: پزشکیان با این کابینه آمده است خوب یا بد، برای ایران و ملتمان با او همراهی کنید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.