تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نامیرا» گفت: مشکل مالی این اثر سینمایی هنوز رفع نشده و همچنان در حال پیگیری هستم.

تهیه‌کننده «نامیرا»: مشکل مالی فیلم همچنان رفع نشده است/ از وزیر جدید پیگیری می‌کنم

محسن علی‌اکبری  اظهار داشت: برآورد ساخت فیلم سینمایی نامیرا که تلاش می‌کنم به جشنواره فجر امسال برسانم، یکصد میلیارد تومان بود که ۶۰ میلیارد آن تامین شده بود و ۴۰ میلیارد تومان دیگر هم نیاز داشتیم.

او افزود: هر چقدر که تامین این هزینه به طول بیانجامد، هزینه ساخت هم بالاتر می‌رود.

علی‌اکبری گفت: در زمان حاضر برآورد نهایی حاکی از نیاز ۶۰ میلیارد تومانی پروژه برای ادامه ساخت است و در صورتی که به‌موقع تامین نشود با توجه به بالا رفتن هزینه‌های ساخت، این رقم هم احتمالا افزایش خواهد داشت.

او می‌گوید: منتظر استقرار دولت جدید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا بتوانیم پیگیری کنیم و هزینه ساخت این فیلم تامین شود.

به گفته علی‌اکبری، تا دو ماه آینده و با پیگیری‌ها، امید است که این اتفاق به سرانجام برسد و پروژه از سر گرفته شود.

تیرماه امسال بود که علی‌اکبری گفته بود، با تامین سرمایه لازم، پروژه به کار خود ادامه می‌دهد.

فیلم سینمایی نامیرا یک اثر تاریخی است که با محوریت واقعه کربلا تولید می‌شود. به گفته علی‌اکبری، به همین دلیل همزمان با فصل سرمای سال گذشته و از آنجایی که نمی‌شد صحنه‌های کوفه را تصویربرداری کنیم، کار را متوقف کردیم.

او خاطرنشان کرد: البته برای ادامه پروژه با مشکلات مالی هم مواجه هستیم و لازم است بودجه لازم تامین شود، هزینه‌های تورم را هم در نظر بگیریم نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد باید به بودجه فیلم اضافه شود.

تهیه کننده نامیرا بدون اشاره به رقم ساخت این فیلم سینمایی اظهار داشت: فیلم‌های تاریخی، اسب، شتر، دکور، سیاهی لشگر و لباس‌های زیادی لازم دارد که باید آماده شود.

در نامیرا، نزدیک به ۲۰ بازیگر اصلی و ۸۰ بازیگر نقش دو، ایفای نقش می‌کنند و بیش از ۴۰۰ نفر هنرور پروژه هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.