۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 1007890

فیلم کوتاه «تنها کنار هم» به نویسندگی و کارگردانی امید میرزایی، به جشنواره بین‌المللی فیلم لوکاس راه یافت.

«تنها کنار هم» در جشنواره لوکاس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «تنها کنار هم» به نویسندگی و کارگردانی امید میرزایی و تهیه‌کنندگی سعید خانی و انجمن سینمای جوانان رفسنجان، در اولین حضور جهانی خود به چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‎‌المللی فیلم لوکاس در کشور آلمان راه یافت. هم‌زمان با این رویداد از پوستر بین‌المللی فیلم با طراحی محمد شکیبا نیز رونمایی شد.
 جشنواره بین‌المللی لوکاس LUCAS، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین رویدادهای فیلم در کشور آلمان است. لوکاس، تمرکز خود را بر تولیدات برجسته و با کیفیت بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در تمام فرم‌های آن از داستان، مستند، انیمیشن و فرمت‌های تجربی قرار می‌دهد. در این دوره فیلم کوتاه «تنها کنار هم» به عنوان تنها نماینده ایران در میان 18 فیلم بخش مسابقه انتخاب و برای دریافت جوایز ارزنده با سایر آثار، رقابت خواهد کرد. 
چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‎‌المللی فیلم لوکاس از 5 تا 11 اکتبر 2024 (14 تا 20 مهر 1403) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.
در خلاصه داستان «تنها کنار هم» آمده است: در نیمه شبی زمستانی، ایست بازرسی بین‌راهی به مسافران یک اتوبوس مشکوک می‌شود. در میان مسافران، پسربچه‌ای که تنها سفر می‌کند؛ توجه پلیس، راننده و مسافران را به خود جلب می‌کند.
علیرضا ثانی‌فر، پرهام غلاملو، صادق برقعی، محمد موحدنیا، سبا امیری در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته و پخش بین‌الملل اثر بر عهده سولماز اعتماد است.
عوامل «تنها کنار هم» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: امید میرزایی، تهیه‌کننده: سعید خانی و انجمن سینمای جوانان رفسنجان، مدیر فیلم‌برداری: مهرداد افراسیابی، تدوین: پگاه احمدی، صدابردار: میلاد ملکی، صداگذار: زهره علی‌اکبری، دستیار کارگردان: محمد رشیدی‌فر، میثم میرزایی، مدیر تولید: بهنام روشن، طراح لباس: منیژه عزیزی، طراح صحنه: رامین کرد علی‌وند، طراح چهره‌پردازی: هادی هاشمی، منشی صحنه: مه‌نیا محمودی، موسیقی: مهدی کرمی، پوستر: محمد شکیبا، عکاس: محمدرضا عبدلی، تیزر: امید میرزایی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.