تحولات لبنان و فلسطین

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و گفت :امسال سرانه واریزی به حساب شهرداری های استان به ازای هر کدام از شهروندان  بیش از۲ میلیون تومان بوده است.

سرانه ۲ میلیون تومانی شهروندان سمنانی از  ارزش افزوده امسال

محمد حمیدی از تجهیز شهرداری‌های استان به برخی ماشین‌آلات سنگین خبر داد و افزود:۲۳ دستگاه انواع ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌های استان خریداری و به شهرداری‌های استان اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین ۹ دستگاه تنفسی آتش‌نشانی نیز خریداری شده و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه امسال ۱۲ دستگاه خودرو در اختیار دهیاری‌های سطح استان قرار گرفته است، گفت: همه ناوگان دهیاری‌ها به سیستم جی پی اس مجهز شدند و امکان رصد روزانه آن‌ها از طریق دستگاه‌های نظارتی وجود دارد.

معاون استاندار سمنان در خصوص واریز درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌های استان اظهار کرد: سال گذشته در مجموع  هزار و ۷۳ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان واریز شد امسال نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری سمنان واریز شده است.

حمیدی همچنین به درآمد دهیاری‌ها از محل این سرفصل پرداخت و گفت: تاکنون ۳۱۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های سطح استان واریز شده است.

این مسئول تاکید کرد: همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موظفند که درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده در پروژه‌ها هزینه و آن را به طور رسمی به مردم اعلام کنند.

حمیدی با بیان اینکه درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از این سرفصل رقم های بسیار بالایی بوده خاطرنشان کرد: سرانه واریزی به حساب شهرداری های استان به ازای هر کدام از شهروندان  بیش از دو میلیون تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.