ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد و مسابقات بین المللی را می توان در این ورزشگاه برگزار کرد.

ورزشگاه امام رضا (ع) تأییدیه آسیایی دارد / مشهد میزبان لیگ نخبگان آسیا؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس به احتمال زیاد و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد و داوود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور هم روز گذشته اشاره‌ای به این موضوع داشت.

در همین حال برخی از رسانه‌ها عنوان کرده بودند که ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد دارای تاییدیه از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نیست که این موضوع صحت ندارد و این ورزشگاه علاوه بر تاییدیه های لازم AFC امکان انجام دیدارهای بین‌المللی را هم دارد که منوط به رضایت شورای تأمین امنیت استان دارد.

با این اوصاف باید دید که دیدارهای خانگی استقلال تهران و پرسپولیس از حریفان آسیایی خود در این ورزشگاه برگزار می‌شود یا خیر. لازم به ذکر است که دو باشگاه در معرفی ورزشگاه‌های اولیه خود به AFC از ورزشگاه آزادی تهران نام برده بودند که با توجه به شرایط موجود باید یک ورزشگاه جایگزین انتخاب کنند.

مسابقات لیگ نخبگان فوتبال آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ترتیب رو در روی الغرافه قطر و الاهلی عربستان قرار می‌گیرند که استقلال میزبان نماینده قطر است و پرسپولیس باید به جده سفر کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.