تهیه کننده «دردانه‌های حرم» خبر داد که این مجموعه در کنداکتور سیما قرار گرفته است و به زودی از شبکه افق پخش می شود.

«دردانه های حرم» به تلویزیون می‌آیند/ حس ناگفته دختران شهدای حرم

حجت الاسلام محمد سلیمانی تهیه کننده برنامه «دردانه های حرم» درباره جزئیات ساخت این اثر بیان کرد: ما پاییز ۱۴۰۲ پیش تولید برنامه را آغاز کردیم و از زمستان سال گذشته هم تولید «دردانه های حرم» به صورت رسمی کلید خورد.

وی درباره میزبانی برنامه و حضور دختران شهدای مدافع حرم به عنوان مهمان بیان کرد: فصل اول این مجموعه در ۷ قسمت تولید شد که در ۷ قسمت اول همسر یکی از شهدا یعنی شهید قاضی خانی میزبانی و اجرای برنامه را بر عهده داشت. از آنجایی که در این برنامه با دختران شهدای مدافع حرم گفت و گو می‌شد و دختر شهید قاضی خانی نیز خوش زبان بود برای ۷ قسمت دوم این مجموعه این دختر شهید اجرا و میزبانی برنامه را بر عهده گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: ما از طرفی دیدیم او خیلی خوب صحبت می‌کند و از طرفی هم هم‌سن دخترانی بود که قرار بود با آنها گفت و گو شود و از این حیث این دختر شهید یعنی نهال قاضی خانی برای اجرای برنامه گزینه مناسبی بود. او ۱۳ سال دارد و کلیپی هم در کودکی از او منتشر شده که خدمت حضرت آقا رفته است.

وی درباره انتخاب دختران شهدای مدافع حرم برای این برنامه یادآور شد: ما دیداری با خانواده شهدا داشتیم که در این دیدار با برخی از این خانواده‌ها بیشتر آشنا شدیم مثل دختر شهید قاضی خانی که با پدرش در لشکر ۲۳ بودیم. احساسم این بود که دختران شهدای مدافع حرم حس و حرف‌های ناگفته ای دارند که می‌توان در این برنامه آنها را منتقل کرد.

این تهیه کننده اظهار کرد: در واقع ما بیشتر خواستیم این برنامه دغدغه و احساس دختر شهید بودن را انتقال دهد؛ اینکه این دختران از پدرهایشان بگویند و این احساسات با بیان جدیدی هم باشد یعنی ۲ دختر شهید مقابل هم قرار بگیرند و با هم گفت و گو کنند که یکی مجری و دیگری مهمان است.

وی در پایان با اشاره به پخش این برنامه از شبکه افق عنوان کرد: برنامه به زودی در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد. سجاد ترابی کارگردان مجموعه است و دخترانی که مهمان برنامه بودند انگیزه و عواطف بالایی برای حضور داشتند.

فصل اول این برنامه شامل ۷ قسمت است که مهمان‌های برنامه دختران شهدای مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی، محمدجلال ملک‌محمدی، علی سعد، اکبر ملک‌شاهی، میثم مدواری، حبیب‌الله شیری‌جعفرزاده و حسین جوینده هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.