یک روزنامه ترکیه ای فاش کرد که بازداشت پاول دوروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه به درخواست مقامات تل‌آویو انجام شده است.

یک روزنامه ترکیه‌ای: بازداشت پاول دوروف مدیرعامل تلگرام به درخواست اسرائیل بود

قدس؛ روزنامه صباح ترکیه فاش کرد که رژیم صهیونیستی در پشت پرده بازداشت پاول دوروف بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام در فرانسه بوده است.

این روزنامه اشاره کرد که انتشار تصاویر نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه در تلگرام، نگرانی مسئولان این رژیم را در پی داشته است.

روزنامه صباح تاکید کرد که گفته می‌شود برخی هکرها به اطلاعاتی محرمانه در مورد نسل‌کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه دست یافته و آن را در تلگرام منتشر کردند اما تلگرام در برابر فشارهای این رژیم مقاومت کرده و حاضر به سانسور اخبار و حوادث مربوط به جنگ علیه غزه نشده و به همین خاطر در فرانسه بازداشت شده است.

یک میلیون سند در ارتباط با رژیم صهیونیستی

روزنامه صباح در بخش دیگری از گزارش خود آورده است که بیش از یک میلیون سند متعلق به رژیم صهیونیستی از طریق کانال تلگرامی DDoSecrets که مشابه ویکی لیکس است، فاش شده است.

به گفته منابع عبری، این اسناد در آوریل ۲۰۲۴ منتشر شده و حاوی اطلاعات شخصی مقامات عالی رتبه، مکاتبات حساس و اسناد داخلی و محرمانه وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی است.

روزنامه مذکور تاکید کرد با وجود اینکه ادعا می‌شود دوروف به خاطر ۱۲ جرم مختلف بازداشت شده، علت بازداشت او رد درخواست رژیم صهیونیستی برای سانسور اخبار مربوط به نسل‌کشی این رژیم در غزه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.