۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: 1008514

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یقینا استقلال تهران حریف ساده‌ای نیست اما در یک روز و یک مسابقه تیم مدعی وجود ندارد و هر تیم می‌تواند از سد تیم‌های مدعی عبور کند.

استقلال تهران حریف ساده‌ای نیست

میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی قبل را واگذار کردیم این بازی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. این بازی در حقیقت فرصتی است که ما بتوانیم خودمان را بسازیم.

او ادامه داد: یقیناً استقلال تهران حریف ساده‌ای نیست اما در یک روز و یک مسابقه تیم مدعی وجود ندارد و هر تیم می‌تواند از سد تیم‌های مدعی عبور کند. به هر حال ما احترام خاصی برای استقلال تهران قائلیم. استقلال تهران را آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: این امیدواری در ما وجود دارد تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. برای بازی فردا خوشبختانه تمام بازیکنانم را در اختیار دارم.

او بیان کرد: در بازی‌های گذشته شانس‌هایی برای گل زدن خلق کردیم اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم ولی در هفته‌های پیش رو می‌توانیم از بازیکنانمان بخواهیم در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند.

بوژوویچ درباره پورحمیدی و استفاده از او در بازی با استقلال عنوان کرد: تا شروع بازی ۲۴ ساعت زمان داریم و با همکارانمان به این نتیجه می‌رسیم که به چه بازیکنانی بازی دهیم. من هیچ وقت دروازه‌بان را در گل‌خوردن مقصر نمی‌دانم و همه تیم مقصرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تمرین‌های تیمش را به تهران منتقل می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مرحله بدنسازی هستیم تمرینات تیم را به تهران انتقال می‌دهیم. در اهواز نیز زمینی برای تمرین در اختیار ما گذاشته‌اند که البته هنوز آماده نیست. کیفیت این زمین در حد یک تیم لیگ برتری نیست. باشگاه در تلاش است که زمین بهتری را آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.