سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید در تهران میزبانی کنیم و این موضوع برای تمام تیم ها هم باید لحاظ شود تا از امتیاز خود بهره ببرند.

پرسپولیس باید در تهران میزبانی کند

افشین پیروانی پس از برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان ور وررسگاه سردار آزادگان قزوین از وضعیت میزبانی تیمش به دلیل عدم حضور در تهران انتقاد کرد.

سرپرست پرسپولیس ابتدا گفت: باید از هوادارانمان خیلی تشکر کنیم وقتی می گویم خیلی هوادار داریم می‌بینید که چطور در هر شهری که بازی داریم حمایت می‌کنند. دست آنها درد نکند. بیش از نصف قدرت پرسپولیس به خاطر هوادارانش است.

او درباره میزبانی پرسپولیس در قزوین تاکید کرد: یک گلایه‌ای دارم. تیمی مثل پرسپولیس نباید سه هفته پس از لیگ برتر بیرون از تهران باشد. ما در هر سه بازی به نوعی میهمان بودیم.

پیروانی ادامه داد: گویا فردا جلسه مهمی برگزار می‌شود. حداقل امیدوارم در تهران میزبانی کنیم. همه تیم‌ها باید از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

او در پاسخ به اینکه آیا حاضرند به ورزشگاه تختی بروند گفت: در تختی نه؛ ولی خواهش می‌کنم اگر ورزشگاه آزادی در حال مرمت است ما آنجا بازی کنیم. پرسپولیس باید آنجا بازی کند در مشهد هم که محدودیت حضور زنان وجود دارد که نمی‌شود بازی کنیم. امیدوارم این مشکل حل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.