معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۵۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان برای خدمت‌رسانی به زائرین پیاده و سواره آقا علی بن موسی الرضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر آماده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

فعالیت بیش از ۱۵۰۰ امدادگر برای خدمت‌رسانی به زائرین دهه آخر صفر

علی صبوری در حاشیه بازدید از کمپ موقت هلال احمر شهرستان قوچان در محل موکب امامزاده جلیل‌(ع) شهر آلماجق در جمع خبرنگاران، با اشاره به نهمین سال اجرای طرح همسفران خورشید جمعیت هلال‌احمر در خراسان رضوی، اظهار کرد: در این طرح تعداد ۱۵۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در رده‌های مختلف همچون نجاتگر، امدادگر، پزشک، پرستار و...  برای خدمت رسانی به زائرین پیاده و سواره آقا علی بن موسی الرضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر آماده و در حال خدمت هستند. 

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از ابتدای اجرای طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان که  ورودی استان خراسان رضوی است حضور دارند و تا امروز برای حدود ۹۰۰ نفر زائر امدادرسانی و کار درمانی ارائه داده‌اند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ۱۱۶ پایگاه هلال احمر در سطح محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، گفت: این پایگاه‌ها در قالب ثابت، موقت و سیار در حال خدمت‌رسانی به زائرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) هستند. 

وی اظهار کرد: در این طرح از سایر استان‌ها هم به عنوان نیروهای کمکی و پشتیبان دعوت کردیم و بر همین اساس با ۳۰ دستگاه آمبولانس و خودروی کمک‌دار در کنار سایر نجات گران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حال خدمت رسانی به زائرین هستند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.