موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از برپایی ۵ موکب جهت پذیرایی و اسکان زائران در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی خبر داد.

 برپایی ۵ موکب اسکان و پذیرایی از زائران در جوار بارگاه منور رضوی

جعفر رئیسیان زاده گفت: در ایام پایانی ماه صفر حجم بالایی از زائران جهت تشرف به حرم مطهر رضوی وارد مشهد می‌شوند که تعدادی از این عزیزان به هر دلیل موفق به تأمین مکانی برای استراحت نمی‌شوند.
وی افزود: به‌منظور تکریم این گروه از زائران و ایجاد شرایط مناسب برای اسکان و پذیرایی آنان، ۵ موکب در فاصله حدود ۶۰۰ متری از بارگاه منور رضوی آماده‌سازی شده است.
رئیسیان زاده بیان کرد: تیم‌هایی متشکل از خدام و گروه‌های دیگر برای شناسایی زائرانی که در اطراف حرم مطهر حضور دارند و برای تأمین اسکان به مشکل برخورده‌اند، تشکیل شده است که این افراد پس از شناسایی، زائران را جهت اسکان و پذیرایی به یکی از موکب‌ها معرفی می‌کنند.
 معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: همگی این موکب‌ها به نام امام رضا (ع) هستند و با یاد و خاطره شهدای خدمت، به نام موقعیت شهید رئیسی، موقعیت شهید مالک رحمتی، موقعیت شهید آل هاشم، موقعیت شهید سردار موسوی و موقعیت شهید امیر عبداللهیان نام‌گذاری شده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این موکب‌ها تمامی خدمات رفاهی و تدابیر ایمنی لازم برای زائران از جمله اسکان، پذیرایی، استحمام، سرویس بهداشتی و چایخانه فراهم شده و برنامه‌هایی فرهنگی نیز به‌صورت روزانه در آنها برگزار می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.