موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای درباره ابهامات داوطلبان متعهد خدمت آموزش و پرورش در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که نتایج بررسی حداکثر تا پایان شهریورماه منتشر می‌شود.

اعلام نتایج ابهامات داوطلبان متعهد خدمت آموزش و پرورش تا پایان شهریور

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه فرهنگیان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیشتر بیان شده بود که در ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور فرایند ثبت سوالات و ابهامات داوطلبان در سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به نشانی (Psd.cfu.ac.ir) پایان می‌پذیرد. اما اکنون با توجه به زمان‌بربودن فرایند رسیدگی به درخواست‌ها، نتایج برررسی حداکثر تا آخر شهریورماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه مذکور و در پروفایل هر فرد در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه درخواست می‌شود داوطلبان از مراجعه حضوری و پیگیری درخواست‌ها جدا خودداری کنند، آمده است: کد (۶) و (۴) درج‌شده در ستون نتیجه کارنامه داوطلبان به این معنی است که داوطلب در رشته‌محل مربوطه در مرحله «معرفی به مصاحبه» (به دلیل پایین بودن ظرفیت پذیرش، نمره علمی کنکور و آزمون اختصاصی تربیت معلم و رعایت نکردن شهر بومی و غیربومی متناسب با کد رشته محل) در زمره سه برابر ظرفیت قرار نگرفته و به همین سبب در هنگام انتخاب رشته نیز، مجاز به انتخاب نبوده است. (این امر صرفا به نمره علمی و ظرفیت پذیرش براساس کد رشته محل مربوط است و هیچ ارتباطی به مصاحبه دانشگاه ندارد)‌.

اطلاعیه یادآورشده است: داوطلب صرفا در رشته‌هایی مجاز به انتخاب رشته بوده است که فاقد کد در ستون نتیجه بوده و رتبه وی از آخرین رتبه فرد قبولی کمتر باشد. همچنین تأکید دارد انتخاب رشته براساس نمره کل (تراز) تمام مراحل اعمال شده است که در آن (۲۵%) امتیازات مربوط به آزمون علمی کنکور و اختصاصی تربیت‌ معلم، (۵۰%) سوابق تحصیلی و (۲۵%) به مصاحبه اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.