موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

آئیین افتتاح سومین طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

اذن خدمت به مدد امام هشتم در بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا(ع)

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، ۵ هزار عضو جوان جمعیت هلال از سراسر کشور امروز در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند و سومین طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت را با اذن امام هشتم علی‌بن موسی‌الرضا (ع) آغاز کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: خدمت در این طرح علاوه بر آثار و برکات معنوی برای جوانان ما، آرزوی خیلی از افراد و قرار گرفتن در این جایگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی المدنی با بیان اینکه حضور جوانان به عنوان خادمین زائرین امام هشتم افتخار سازمان جوانان است، گفت: در سازمان جوانان برنامه‌های فاخر بسیاری اجرا می‌شود اما طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت از همه طرح ها فاخرتر است و خداوند به سبب خدمتی که جوانان ارائه می‌دهند، بهترین‌ها را نصیبشان می‌کند.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این مراسم با اشاره به حضور اعضای جوان هلال احمر و خدمت به زائرین امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر گفت: شما جوانان در یک اتفاق تمدنی نقش‌آفرینی می‌کنید و با خدمتی که ارائه می دهید، اصول فرهنگی را ترویج می کنید.

رضا خوراکیان افزود: افراد مختلف با اعتقادات و اندیشه‌های مختلف در روزهای پایانی صفر به زیارت و خدمت به امام رئوف می‌آیند که این نشانه عشق و ارادت به امام رضا(ع) است.

حجت‌الاسلام اصلانی سخنران مذهبی نیز در ادامه مراسم در خصوص برکات خدمت گفت: هر فردی که به دیگران بیشتر خدمت کند در نگاه خداوند متعال از دیگران برتر است و این روحیه خدمت بی‌منت را باید جوانان هلال احمر در جامعه ساری و جاری کنند.

در پایان این مراسم جوانان میثاق نامه خدمت را قرائت کردند.

سومین طرح ملی قدم به قدم در مسیر بهشت در قالب ویلچرانی توسط اعضای جوان هلال احمر از امروز آغاز و تا شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.