موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

هیات رئیسه و علی دهکردی مدیر عامل خانه سینما روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

دیدار هیات رئیسه خانه سینما با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در ابتدای این جلسه محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات رئیسه خانه سینما به سید عباس صالحی به مناسبت انتصاب مجدد وی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.
همچنین در این جلسه با یادآوری پرسش‌های ۸‌گانه جامعه اصناف سینمای ایران که برای نامزدهای ریاست جمهوری ارسال شده بود و دکتر مسعود پزشکیان قبل از انتخابات به آنها پاسخ داده بود، این اتفاق را میثاق دو جانبه دولت چهاردهم با سینماگران برشمردند که انتظار می‌رود، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه سینما در این دوره به انجام و پیگیری مفاد آن پایبند باشند.
در این دیدار مسایل و راهکارهای پیشنهادی هیات رئیسه و مدیرعامل خانه سینما برای برون رفت از بحران‌های موجود در نظام تولید، پخش داخلی و حضور بین المللی آثار سینمایی مطرح شد.
بوجود آوردن شرایط مناسب برای فیلم سازان و تقویت بنیه اقتصادی و رفاهی خانواده سینما بخش دیگری از گفت وگوی مدیران خانه سینما با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

در این جلسه همچنین برای رفع مشکلات قضایی سینماگران و هنرمندانی که در جریان التهاب‌های اجتماعی اخیر کشور دچار محدودیت و محرومیت شده‌اند، گفت وگو شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قول مساعد برای رفع مشکلات مطرح شده داد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.