موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

منابع خبری از تداوم حمله اشغالگران صهیونیستی به کرانه باختری و شهادت یک فلسطینی و همچنین یورش به منزل «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی خبر دادند.

یورش به منزل خطیب مسجدالاقصی/ شهادت یک فلسطینی دیگر در کرانه باختری

نیروهای اشغالگر صهیونیستی با تجهیزات جنگی گسترده به شهر جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری یورش بردند.

اشغالگران همچنین به شهر قلقیلیه در کرانه باختری و قبرستان آن یورش برده و درحال انجام عملیات جست‌وجو و پاکسازی هستند.

این در حالی است که نیروهای صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس هم یورش بردند و به همراه بولدوزر نظامی درحال تیراندازی به سمت غیرنظامیان هستند.

منابع خبری گزارش دادند که در جریان حمله به طولکرم ،یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

المیادین نیز گزارش داد که این شهید فلسطینی جوانی به نام «محمد کنعان» است.

در همین حال، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری بعد از عملیات اخیر، به میدان جنگ تبدیل شده است.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به منزل «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی یورش برده و او را برای انجام تحقیقات در مرکز المسکوبیه در قدس اشغالی احضار کردند.

این در حالی است که یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در اظهاراتی گفت که کرانه باختری در آستانه تبدیل شدن به جبهه دوم جنگ بعد از نوار غزه است.

این مقام صهیونیست که نامش ذکر نشده به کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که گروه‌های مقاومت درصدد انجام عملیات‌هایی از سمت الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری هستند.

پیتشتر «اوریت استروک» وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی گفته بود که از مقامات این رژیم خواسته تا در کرانه باختری وضعیت جنگی اعلام کنند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی از روز چهارشنبه گذشته به طور متوالی عملیات نظامی گسترده ای را در مناطق مختلف کرانه باختری را آغاز کردند و تعداد زیادی از فلسطینی ها در این منطقه را شهید و یا بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.