موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

تیم زردوقرمزپوش شهر استانبول ستاره نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی را به خدمت گرفت.

نه پی‌اس‌جی، نه عربستان؛ اوسیمن از گالاتاسرای سر درآورد!

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که به نظر می‌رسد ویکتور اوسیمن مجبور است تا پایان سال ۲۰۲۴ بدون تیم بماند و انفرادی تمرین کند، اتفاقی غیرمنتظره رخ داد و او از ترکیه سر درآورد.

اوسیمن به دلیل مخالفت ناپولی با پیشنهادهایی که پاری‌سن‌ژرمن و الاهلی عربستان برای خرید او ارائه کرده بودند، نتوانست به مقصد دلخواه خود برود و این اتفاق در حالی رخ داد که نام او از فهرست بازیکنان ناپولی خط خورده بود و مهلت نقل و انتقال بازیکن در ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا نیز چهار روز پیش پایان یافت. بنابراین به نظر می‌رسید که ستاره نیجریه‌ای مجبور است تا پنجره ماه ژانویه برای پیدا کردن تیم جدید صبر کند.

در این میان اما باشگاه گالاتاسرای ترکیه از فرصت استفاده کرد و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات فوتبال ترکیه تا روز ۱۸ سپتامبر باز است، شانس خود را برای جذب مهاجم ۲۵ ساله تیم شهر ناپل امتحان کرد و موفق هم شد.

اوسیمن که قراردادش با گالاتاسرای یک ساله و قرضی است، شب گذشته (دوشنبه) در بدو ورود به فرودگاه آتاتورک استانبول به خبرنگاران گفت: جو اینجا عالی است. بهترین هواداران دنیا اینجا هستند. خوشحالم که به اینجا آمده‌ام. خیلی هیجان‌زده‌ام. بی‌صبرانه منتظر دیدن هواداران در استادیوم هستم. هر کاری بتوانم برای آنها انجام می‌دهم. دریس مرتنس (بازیکن سابق ناپولی که سال ۲۰۲۲ به گالاتاسرای پیوست) فوق‌العاده است. او برای آمدن من به اینجا خیلی کمک کرد. قبل از اینکه بیایم با او صحبت کردم. می‌خواهم هرچه سریعتر کنارش بازی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.