مدیر روابط عمومی شهرداری اراک از انتشار فراخوان اولین جشنواره عکس دل‌دادگان اربعین حسینی خبر داد.

فراخوان جشنواره عکس اربعین شهرداری اراک منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن قاسمی افزود: این جشنواره در ۲ بخش استانی (پیاده‌روی جاماندگان اربعین از میدان فراهان تا امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک) و بخش ملی (جلوه‌های پیاده‌روی اربعین حسینی در ایران و عراق) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش استانی جلوه‌های مراسم پیاده روی عاشقان و جاماندگان اربعین حسینی و تمامی موضوعات مرتبط درپیاده روی مسیر میدان فراهان اراک تا امامزاده محمد عابد مشهد میقان(ع) و در بخش ملی نیز روایت تصویری جلوه‌های مراسم پیاده‌روی زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین، همدلی، زیارت، عبادت و تمامی موضوعات مرتبط در مسیرهای منتهی به کربلای معلی در ایران و عراق را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اراک بیان کرد: تمامی عکاسان حرفه‌ای و آماتور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و عکس‌های اربعین سال گذشته ۱۴۰۲ و اربعین سال جاری ۱۴۰۳ را که منطبق با موضوع هنرواره است برای هر دو بخش ارسال کنند.

قاسمی اظهار کرد: ویرایش عکس‌ها نباید به مرزهای گرافیک، تصویرسازی و حذف بعد و پرسپکتیو نماها بیانجامد و در هر دو بخش جشنواره رقابت میان تک عکس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر ۱۵ عکس در هر بخش است، گفت: عکس‌های ارسالی باید رنگی، مونوکروم یا سیاه و سفید که اندازه ضلع بزرگ آنها حداقل۲۰۰۰ پیکسل با dpi خروجی دوربین و حجم بین یک تا دو مگابایت باشند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اراک گفت: عکاسانی که آثارشان در بخش ملی به نمایشگاه راه پیدا کند موظفند بعد از اعلام دبیرخانه فایل raw اثر را برای بررسی اصالت عکس و همچنین فایل سایز اصلی اثر را برای چاپ در نمایشگاه در اسرع وقت ارسال نمایند، در غیر این صورت اثرشان از جشنواره حذف می‌گردد.

قاسمی تاکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند عکس‌های خود را باید با تفکیک بخش‌ها، به همراه فایل wordمشخصات فردی شامل (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و شهر ) به ایمیل جشنواره به آدرس deldadegan.arbain@gmail.com یا به شماره ۰۹۱۸۶۰۳۶۸۳۹ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.