معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این معاونت در دولت چهاردهم بنا دارد شنونده صدای همه زنان باشد و مسائل آنان را شناسایی و برای رفع آن تلاش کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: دولت چهاردهم شنونده صدای زنان خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، زهرا بهروز آذر در گفت و گویی درباره برنامه های دولت چهاردهم در حوزه زنان و خانواده اظهار داشت: مهمترین برنامه این دولت آن است که صدای همه زنان را بشنود و مسائل آنها را شناسایی کند و با کمک خودشان برای مشکلات راه حل پیدا کند و بتواند موثرترین راه حل را انتخاب و اجرا کند.

وی افزود: در این مسیر ممکن است از برخی تجارب مربوط به دوره های پیشین معاونت زنان استفاده شود و ممکن است راه حل جدیدی پیدا و به مرحله اجرا گذاشته شود.

بهروز آذر ادامه داد: اصراری نداریم که بهترین هستیم و بهترین راه حل ها را می توانیم داشته باشیم ولی فکر می کنیم موثرترین راه حل ها آن است که مردم می گویند.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم این راه حل را از طریق مردم پیدا کنیم، راه اجرای آن را هم پیدا خواهیم کرد و تلاش می کنیم محقق شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: مردم می توانند از تمام مجاری رسمی که در نهاد ریاست جمهوری وجود دارد طبق روال با معاونت زنان در ارتباط باشند و پاسخگوی آنان هستیم.

بهروز آذر درباره کمبودها و مشکلات مرکز رصد که به تازگی و در دولت سیزدهم رونمایی شد نیز با بیان اینکه یکی از اهداف مرکز رصد، در این دوره این است که بتواند مسیری پیدا کند که آمار حوزه زنان و خانواده را گردآوری کرده و در دسترس پژوهشگران قرار دهد، اظهار داشت: مرکز رصد، مرکز آمار و اطلاعات حوزه زنان است و چالش اساسی دارد و آن دسترسی به اطلاعاتی است که ما خودمان به عنوان یک نهاد نمی توانیم به اطلاعات همه دستگاه ها دسترسی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم فرآیند دسترسی به اطلاعات بین دستگاهی را بهبود و ارتقا دهیم و وقتی اطلاعات دریافت شد، در گام دوم فرایند باز کردن داده ها و در اختیار گذاشتن برای همه پژوهشگران در برنامه معاونت ریاست جمهوری قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.