پیشنهاد سردبیر

کتاب «عقیق ارغوانی» شامل روایتی کودکانه درباره شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی به قلم شیما ناصری توسط نشر ۲۷ منتشر و راهی بازار نشر شد.

عرضه روایتی کودکانه از شهید آرمان علی‌وردی برای بچه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «عقیق ارغوانی» نوشته شیما ناصری شامل روایتی کودکانه از زندگی شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی به‌تازگی توسط انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شده است.

روای این‌قصه، انگشتر معروف آرمان است که تصویر آن پس از شهادت آرمان در فضای مجازی منتشر شد. این‌انگشتر زندگی آرمان را از سن نوجوانی تا شهادت، از اردوی زیارتی مشهد مقدس و لحظه‌هایی را که با او بوده، روایت می‌کند.

«عقیق ارغوانی» برای رده سنی ب و ج به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

روبه‌روی ضریح ایستاد و دوباره به نشانه ادب و سلام خم شد. چشم‌هایم گره خورد به پنجره‌های ضریح. توی دلم از آقاجان خواستم رفاقتمان را محکم‌تر کند. نذرم قبول شد. پسرک برای محکم‌تر شدن رشته رفاقتمان، مرا برای تبرک به پنجره ضریح کشید. قطره‌های درشت اشکش داشت دلم را می‌لرزاند. نمی‌دانستم با خودش چه می‌گوید. گوش‌هایم را تیز کردم ولی چیزی نشنیدم.

بعد از چند ساعت که توی حرم بودیم، به هتل برگشتیم. چمدانش را برداشت و راهی راه آهن شد. پسرک کنار دوستانش توی سالن انتظار ایستگاه راه آهن نشسته بود تا سوار قطار شهر خودش شود. دست چپش را آرام کشید روی سرم و زیر لب حرفی زد که نشنیدم. آرام و با غصه چمدانش را برداشت و به طرف قطار رفت تا سوار شود.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه و شمارگان هزار نسخه منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.