پیشنهاد سردبیر

وزیر ورزش و جوانان پس از پایان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، با صدور پیامی کسب مدال‌های ارزشمند کاروان «فرزندان ایران» را تبریک گفت.

پیام دنیامالی به کاروان فرزندان ایران؛ «به حضور عزتمندانه‌تان می‌بالیم»

کاروان ورزش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم‌بینایان کشورمان که با ۶۶ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی در بازی‌های پارالمپیک پاریس شرکت کرده بود، با کسب ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۷ برنز و مجموع ۲۵ مدال در رده چهاردهم پارالمپیک ۲۰۲۴ قرار گرفت.

پس از پایان بازی‌های پارالمپیک، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، در پیامی خطاب به کاروان ورزشی فرزندان ایران ضمن تبریک این موفقیت، از زحمات مدال‌آوران، ورزشکاران و مدیران این کاروان قدردانی کرد.

متن پیام وزیر ورزش به شرح زیر است:

فرزندان عزیز، متعصب، توانمند و با اخلاق کاروان ورزشی ایران عزیز

آنچه در میدان عظیم پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از تک تک اعضای کاروان به وضوح نمایان شد تلاش ارزشمند و موفقیت‌های عزتمندانه‌ای بود که نشانی از اقتدار و توانمندی جامعه‌ی جانبازان و توان‌یابان ایران را در دنیا به منصه‌ ظهور رساند.

لحظه‌ لحظه‌های این رویداد عظیم رقابتی سرشار از حس ناب وطن‌دوستی و تعصب بود که شما فرزندان ایران در قالب رقابت‌های جانانه و جوانمردانه انگیزه و امید را جلوه‌گر ساختید و دنیایی از مهر و انرژی مثبت را به مردم قدرشناس انتقال دادید.

عرصه‌ رقابتی پارالمپیک پاریس، جلوه‌ای جدید از توانمندی ورزش جانبازان و توان‌یابان است که با ۸ نشان طلا، ۱۰ نقره و ۷ برنز، جایگاه چهاردهمی ایران را به همراه داشت.

این توانمندی را ارج می‌نهم و به همت والای تک تک اعضای کاروان، درود می‌فرستم و تاکید دارم که از هم‌اکنون باید با تدبیر و تلاش در قالب یک بستر فنی و فرهنگی برای خلق افتخاری بس بزرگ‌تر در پارالمپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس، حرکتی منطقی و ‌در عین حال پرشتاب داشت.

فرزندان عزیز ایران!

به وجود تک تک شما افتخار می‌کنم، سرمایه‌ بزرگی برای ایران هستید.

تلاش ارزشمند همه‌ی کاروان را قدردانم و هر چند کوشش بی‌وقفه برخی از اعضای کاروان منتج به مدال نشد، اما بسیار به این حضور عزتمندانه در پارالمپیک می‌بالیم.

به مدال‌آوران عزیز تبریک می‌گویم و نقش‌آفرینی مهم و موثرتان در جایگاه خوب رده‌بندی مدالی را سرمایه‌ی گرانبهای ورزش کشور می‌دانم.

به اعضای کادر فنی و سرپرستی و مدیریتی کاروان فرزندان ایران خداقوت می‌گویم.

به تک تک مربیان فرزندان عزیز ایران در سراسر کشور جانانه خسته نباشید می‌گویم.

از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزش جانبازان و توان‌یابان و همچنین فدراسیون ورزش نابینایان ‌و کم‌بینایان به نیکی نام می‌برم.

امیدوارم به یاری حق تعالی در ادامه‌ی مسیر زندگی شخصی و ورزشی همواره سلامت و سربلند باشید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.