پیشنهاد سردبیر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به حمله پهپادی گسترده حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند که صدای آژیرهای خطر در این مناطق قطع نمی‌شود.

حمله پهپادی گسترده حزب‌الله به اراضی اشغالی

قدس؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله گسترده پهپادی حزب الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی از ساعتی پیش خبر دادند.

بر اساس این گزارش آژیرهای خطر در مناطقی گسترده شامل بی تست و لیمان و شلومی و نهاریا و ساعر و غیشر هزیف به صدا در آمده است.

خبرنگار المیادین نیز از حمله پهپادی حزب الله لبنان به سمت مناطق اشغالی الجلیل غربی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که صدای آژیرهای خطر در منطقه حانیتا و شلومی نیز بلند شده است. یک سایت رژیم صهیونیستی از اصابت مستقیم پهپادهای حزب الله در منطقه نهاریا خبر داده است.

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به اینکه صدای آژیرهای خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی قطع نمی‌شود، تاکید کردند که به عنوان مثال در منطقه نهاریا طی ۱۵ دقیقه ۴ بار صدای آژیر خطر بلند شده است.

بر اساس گزارش‌های صهیونیستی، عمق حملات حزب الله لبنان به اراضی افزایش پیدا کرده و ۹۹ درصد از شهرک‌هایی که صدای آژیر خطر در آنها بلند شده است، پیش از این تخلیه نشده بودند.

خبرنگار المیادین از حمله حزب الله لبنان به برخی اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی در منطقه نهاریا خبر داده است. رسانه‌های صهیونیستی نیز این حمله را تأیید و در عین حال مدعی شدند که این حمله تلفاتی نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.