پیشنهاد سردبیر

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای ساخت استادیوم جدید منتشر مصوبه و تایید دولت فعلی هستیم.‌

احمد دنیا مالی: منتظر تایید ساخت استادیوم جدید توسط دولت هستیم

مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دوومیدانی امشب در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به پایان رسید.

احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگار درخصوص شرایط دوومیدانی اظهار کرد: ما در آینده شاهد رویدادهای زیادی در حوزه دوومیدانی خواهیم بود آنطور که با احسان حدادی هم صحبت کردیم برای ورزش ایران دوومیدانی به عنوان یکی از رشته‌های پایه اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: باید فدراسیون هم تلاش کند از طریق برگزاری مسابقات بیشتری مخاطب پذیری خود را افزایش دهد. از رسانه‌ها نیز قطعاً برای برجسته سازی این رشته کمک می‌خواهیم.

دنیا مالی ادامه داد: برنامه چهار ساله برای دوومیدانی داریم برای که برنامه کوتاه مدت آن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ است که حدادی قول داده مدال بگریم. در المپیک هم به امید خدا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. پیست آفتاب قدیمی شده و تلاش خواهیم کرد این پیست هم مجهز شود ما حتی اگر نیاز شد کمک خواهیم کرد مربی خارجی بیاورند تا دوومیدانی ایران به آن جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسشی مبنی بر جدا سازی ورزش از بخش جوانان گفت: فعلاً مسئول دو بخش هستم و اگر روزی تصمیم بر تفکیک گرفته شود قطعاً استقبال خواهیم کرد ولی برای بخش جوانان هم که مسئولیت به عهده دارم، برنامه وسیع داریم که بخش مسکن مهمترین آن است.

دنیا مالی در پایان در خصوص سرنوشت ساخت استادیوم جدید هم گفت: ساخت استادیوم را پیگیری می‌کنیم من باید یک گزارش را به دولت ارائه کنم و باید مصوبه دولت جدید را هم داشته باشیم. باید کاری که شروع شده را به پایان برسانیم و امیدواریم دولت محترم با ادامه کار موافقت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.