پیشنهاد سردبیر

رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که ملی‌پوشان فوتبال متفاوتی را مقابل امارات بازی خواهند کرد.

رحمان رضایی در گفت‌وگو با قدس: این ۳ امتیاز هم مال ماست

به گزارش قدس آنلاین، رحمان رضایی حال و هوای تیم ملی در آستانه بازی بزرگ با امارات را این گونه توصیف می‌کند:« خیلی خوب تمرین کردیم. روی نقاط ضعف بازی قبل هم کار کردیم. بچه‌ها واقعا دربازی قبل زحمت کشیدند و البته قرقیزستان هم تیم خوبی بود. با این حال سعی کردیم اشکالاتی که وجود دارد را از بین ببریم. سرمربی محترم تیم ملی در این خصوص با بازیکنان صحبت‌های مفصلی انجام داد و بازیکنان نیز قطعا با شرایط بهتری در بازی با امارات ظاهر می‌شوند.»

مربی تیم ملی ادامه داد:« ما فیلم بازی امارات مقابل قطر را دیدیم. امارات متفاوت شده اما این طور نیست که تیم ملی بدون برنامه برای کسب پیروزی گام به میدان بازی با این تیم بگذارد. قطعا با همه وجود مقابل اماراتی‌ها بازی خواهیم کرد و تلاش داریم بهترین نتیجه ممکن را در این میدان بدست آوریم. ما انتظار معجزه از بازیکنان را نداریم اما همه با هم دست اتحاد دادیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. به امید خدا هم همین طور خواهد شد و خودم خوشبینم که در این بازی بازیکنان عملکرد بهتری نسبت به قبل خواهند داشت.»

رضایی درباره اینکه می‌گویند امارات خط حمله گلزنی دارد و تیم ملی در بازی با قرقیزستان در بخش دفاعی عملکرد چندان مطلوبی نداشت، این توضیحات را ارائه کرد:« هر بازی شرایط خودش را دارد. قطعا در بازی با امارات خط دفاع ما عملکرد بهتری از خود به جا خواهد گذاشت وامارات هم به اندازه بازی با قطر فرصت گلزنی نخواهد داشت. ما به دنبال کسب ۳ امتیاز کامل این بازی هستم و با کسی تعارف نداریم. سرمربی محترم تیم ملی هم قطعا بهترین تصمیم ممکن را براساس اقتضای این بازی اتخاذ خواهد کرد تا بهترین نتیجه رقم بخورد. بازیکنان در اوج روحیه قرار دارند و کادر فنی نیز همه اقدامات لازم را برای کسب برتری در این بازی انجام داده است.»

وی درباره پیش بینی خود از این بازی گفت:« پیش بینی فوتبال سخت است اما من به شما می‌گویم که ۳ امتیاز این بازی مال ما است و تیم ملی برای برد وارد بازی خواهد شد وبه امید خدا و با حمایت تماشاگران به طور قطع این ۳ امتیاز هم مال ایران خواهد شد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.