تحولات لبنان و فلسطین

سرکلانتر شرق پلیس مشهد از دستگیری ۴ مخل نظم و امنیت در شهرک شهید رجائی خبر داد.

دستگیری ۴ مخل نظم و امنیت در شهرک شهید رجائی مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ" رضا صاحبکار" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت ۴ نفر از اراذل و اوباش در محدوده شهرک شهید رجائی، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی یکی از سوابق این ۴ فرد شرور مشخص شد این افراد اخیراً در جریان یک نزاع دسته جمعی به ۵ دستگاه خودرو سواری خسارت وارد کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری رجائی با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در عملیات هایی مجزا دستگیر کردند.

سرکلانتر شرق پلیس مشهد اظهار داشت: جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، شرکت در نزاع های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان می باشد.

 صاحبکار با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.