پیشنهاد سردبیر

تحلیلگران با اشاره به انتشار کلیپ رایانه‌ای از شبیه‌سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، از سوی صهیونیست‌ها آنرا بسیار خطرناک قلمداد کردند.

کارشناس امور قدس؛ انتشار ویدئوی آتش سوزی مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌ها بسیار خطرناک است

«فخری ابودیاب» کارشناس امور قدس با اشاره به پخش کلیپ رایانه ای از شبیه سازی سوختن مسجدالاقصی در آتش، به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: انتشار این کلیپ بسیار خطرناک است و از نیات شوم آنها برای یهودی سازی و نابودی مسجدالاقصی حکایت دارد.

ابودیاب تاکید کرد: این ویدئو بسیار خطرناک است و نشانگر آن است که تلاش جدی هم اکنون بر آسیب رساندن به مسجدالاقصی وجود دارد این طرحی است که شهرک نشینان و گروه موسوم به «هیکل» در سر می پرورانند.

وی تاکید کرد: بر احدی پوشیده نیست که گروه موسوم به «هیکل» و اشغالگران به دنبال از بین بردن مسجدالاقصی با حمایت مستقیم کابینه اشغالگر هستند.

ابودیاب گفت: نگرانی و هراس شدیدی درباره این فیلم ها، توطئه‌ها و اجرایی کردن این طرح‌ها در عمل با بهره برداری از شرایط و اوضاع جاری در منطقه و نسل کشی که اشغالگران در غزه به راه انداخته اند، وجود دارد. این اقدام تحریک آمیز آشکار علیه مسجدالاقصی به عنوان مهمترین مکان عبادی مسلمانان است اما عاملان این اقدام مصونیت دارند زیرا کابینه اشغالگر مستقیما حامی آنهاست.

این کارشناس امور قدس تاکید کرد: این به مثابه سنجیدن واکنش امت اسلامی و عربی و نیز ساکنان بیت المقدس و فلسطینیان بود. بدون شک امت اسلامی می داند که مسجدالاقصی در حال حاضر در معرض خطر واقعی قرار دارد. آنها پس از حمایت بن گویر و گروه هیکل به دنبال طرحی خطرناک علیه مسجدالاقصی هستند.

یک نهاد صهیونیستی با نام «فعالان کوه هیکل» روز پنجشنبه یک کلیپ کامپیوتری از شبیه سازی سوختن مسجد الاقصی در آتش را منتشر کرد.

این نهاد تروریستی کلیپ مذکور را با نام «به زودی طی روزهای آینده… این یک پیروزی محض است» منتشر کرد.

نهاد تروریستی مذکور به دست یک افسر صهیونیست در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد. اعضای این نهاد خواهان تخریب مسجد الاقصی و بیرون راندن مسلمانان و مسیحیان از اراضی اشغالی هستند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.