پیشنهاد سردبیر

۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: 1011879

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: مسئولیت باخت تیم مقابل ذوب آهن با من است ولی باید از این باخت درس بگیریم.

اسکوچیچ: مسئولیت باخت تیم با من است

دراگان اسکوچیچ پس از باخت یک بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست بعد از بازی اظهار کرد: نیمه اول روی بازی مسلط بودیم حملات زیاد و پرس خوبی داشتیم نیمه اول راضی بودم اما اشتباهات زیادی هم داشتیم ساده توپ را از دست می‌دادیم
از بازیکنان نخواسته بودم که از عقب توپ بگیرند اصلا نیاز نبود این کار را انجام دهیم.
وی افزود: اگر بیشتر به فکر گل زدن باشید راحت ضدحمله می‌خورید و این اتفاق هم افتاد نباید اجازه فروپاشی سازماندهی را به حریف بدهیم.

وی ادامه داد: بعد اخراج هم داشتیم و بازی برای ما گره خورد گلی هم که خوردن بسیار ساده و مبتدیانه بود مثل بازی مقابل پرسپولیس.

وی گفت: این باخت البته در این مقطع از فصل برای ما بد نبود چون ما را هوا برداشته بود و صحبت از قهرمانی بود فصل طولانی در پیش داریم بازیکنان باید از این باخت درس بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: به تیمی باختیم که ۲ سه بار بیشتر از خط نیمه رد نشدند، ذوب‌آهن بازی که مقابل ما بازی کردند با سیستم متفاوت از سه بازی قبل آنها بود و من نمی‌توانستم پیش‌بینی کنم اما تیمی نبود که باعث غافلگیری من شود.
وی ادامه داد: ذوب آهن واقعا ۴۵ دقیقه فقط دفاع کرد، ما هم به لحاظ تکنیکی اشتباه زیاد داشتیم و قابل دفاع نیست به بچه‌ها هم گفته بودم وقتی توپ لو رفت چکار کنید.
وی اظهار کرد: بازی با انرژی بچه‌ها که صرف کرده بودند واگذار کردیم اما اینکه بگویید آنالیز درستی از حریف داشتیم یا نه موضوع متفاوتی است، بازی فصل قبل را دیدم که تراکتور باخت اما امروز بازی متفاوتی بود اگر تیمی می‌بازد همه می‌توانند از ما انتقاد می‌کنند ولی وقتی صحبت از آنالیز می‌شود من باید دفاع کنم.
وی مدعی شد: در مجموع بازی خوبی از خود نشان ندادیم و گل بدی خوردیم به بچه‌ها گفته بودم که چطور در دفاع مشارکت کنند، باید بپذیریم که فوتبال این است و من هم اتفاقات این بازی را می‌پذیرم

وی گفت: تیم ما طوری بازی می کرد که انگار قرار است تا دقیقه پنج گل بزنیم ولی فوتبال ۹۰ دقیقه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.