پیشنهاد سردبیر

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی خواستار انجام اقدامی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص پرداخت وام ازدواج به جوانان شد.

تذکر نماینده قصرشیرین درباره وام ازدواج جوانان

به گزارش قدس آنلاین، فتح‌الله حسینی در جلسه روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ مجلس در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی گفت: شما زمینه‌ای برای ازدواج جوانان عزیز فراهم کردید؛ این جوانان در سرتاسر کشور برای وام ازدواج سرگردان هستند؛ یا عذرخواهی کنید و بگویید توان نداریم یا مشکل را حل کنید.

وی  با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر لزوم اجرای قوانین به ویژه قانون برنامه هفتم، خواستار اجرای قوانین مربوط به پرداخت مطالبات حقوق بازنشستگان شد.

حسینی  همچنین در تذکری به وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: وزیر صمت که قول داده است واردات خودرو را ساماندهی کند، گزارش دهد که این موضوع به کجا رسیده است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران تشکر می‌کنم اما یادآوری می‌کنم که چهار ماه است که کشاورزی که دستش پینه بسته است، گندم خود را در اختیار دولت قرار داده و باید طی روزهای آتی نیز کشت جدید را آغاز کند در حالی که با کمال تاسف هنوز بخشی از مطالباتش پرداخت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.