پیشنهاد سردبیر

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 1012404

تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی برگزار شد که استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تیم مورد موافقت قرار نگرفت و علی خطیر هم به‌عنوان مدیرعامل، معارفه شد.

روز شلوغ نساجی با معارفه خطیر و ابقای الهامی

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این شکست تبعاتی را برای نساجی مازندران به همراه داشت و باعث شد علاوه بر اینکه ساکت الهامی از سمت خود به‌عنوان سرمربی استعفا دهد، مدیرعامل این باشگاه برکنار و جای خود را به علی خطیر بدهد.

بر این اساس، یکروز پس از شکست نساجی مازندران، تمرین این تیم در ورزشگاه کارگران تهران پیگیری شد. تمرینی که با اتفاقات و اخبار زیادی همراه بود.

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتیج ضعیفی گرفته و انتقادات زیادی را از سوی هواداران قائمشهری متحمل می‌شود، در محل تمرین تیمش حاضر شد تا مشخص شود استعفایش مورد موافقت قرار نگرفته است.

همچنین، مراسم معارفه علی خطیر مدیرعامل جدید باشگاه نساجی مازندران نیز با حضور رضا حدادیان مالک باشگاه برگزار شد.

خطیر امروز درباره شرایط نساجی مازندران، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و درخواست‌های متعدد هواداران پرشور نساجی برای برگزاری تمرینات در قائمشهر یا شهرهای همجوار در سال‌های اخیر، باشگاه از امروز فعالیت خود را برای در اختیار گرفتن کمپ تمرینی آغاز کرده و با یاری خداوند تمرینات تیم به‌زودی به مازندران منتقل خواهد شد. در همین راستا مذاکرات اولیه با مدیران چند کمپ تمرینی آغاز شده است.

وی تاکید کرد: با بررسی کامل شرایط باشگاه و همچنین وضعیت تیم، طی روزهای آینده پیرامون مسائل مختلف با هواداران عزیز نساجی صحبت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.