پیشنهاد سردبیر

رئیس جمهور ضمن تاکید بر تکریم مردم تصریح کرد، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

رئیس‌جمهور:‌ برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم

دکتر مسعود پزشکیان عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق.
رئیس جمهور ادامه داد: این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.
پزشکیان افزود: کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوء تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

نخستین نشست خبری دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران برگزاری شد.

ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آنها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آنها را اذیت کند می‌ایستیم،برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

رئیس جمهور ایران افزود:کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است.

دکتر پزشکیان اضافه کرد: با شرکای تجاریمان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سوء تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آنها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.