پیشنهاد سردبیر

حزب‌الله اعلام کرد با اعلام شهادت ۳ نفر در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان، از مردم این کشور خواست «مراقب شایعات، اخبار نادرست و گمراه کننده که به نفع رژیم صهیونیستی است، باشند».

نخستین بیانیه حزب‌الله پس از انفجار پیجرها در لبنان

جنبش حزب‌الله لبنان در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجر که عصر روز سه‌شنبه در لبنان به وقوع پیوست، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: حدود ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام موسوم به «پیجر» در دست تعدادی از نیروهای واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله منفجر شدند که بر اثر آن تاکنون یک دختر بچه و ۲ رزمنده شهید و تعداد زیادی زخمی شدند. ‏

در ادامه این بیانیه آمده است: نهادهای ذی‌صلاح در حزب‌الله در حال حاضر در حال انجام تحقیقات گسترده امنیتی و علمی برای یافتن دلایل وقوع این انفجارهای همزمان هستند و خدمات پزشکی و بهداشتی نیز در تعدادی از بیمارستان‌های مناطق مختلف لبنان مشغول مداوای مجروحان هستند.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه برای شهدای راه قدس رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد و از مردم لبنان خواست «مراقب شایعات و اخبار نادرست و گمراه کننده برخی حزاب در خدمت به جنگ روانی به نفع دشمن صهیونیستی باشند، به ویژه که این امر با سخنان ترسناک و تهدیدآمیز دشمن صهیونیستی و آنچه او آن را تغییر وضعیت در شمال می‌خواند، همراه است». ‏

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت در همه سطوح و واحدهای مختلف خود در بالاترین آمادگی برای دفاع از لبنان و مردم ثابت قدم آن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.