پیشنهاد سردبیر

تهران - مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، از خیران و نیکوکاران خواست تا مانند سنوات گذشته در تهیه لوازم‌التحریر ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تهرانی با کمیته امداد همکاری و مشارکت کنند.

 جشن عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر در تهران ادامه دارد

سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در تهران، گفت: ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه اسلامی در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و افزایش همبستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان و تأمین بخشی از نیازهای دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت آحاد مردم جامعه از جمله اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها همچون سنوات گذشته با شعار پویش مشق همدلی برگزار شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

پرپنچی در ادامه روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خیران در جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۳۵۵‌-۰۲۱ و درج عدد ۱۶۲ کمک‌های خود را واریز کنند. همچنین دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم نوعدوست و مشارکت در تهیه لوازم‌التحریر ۲۲ هزار دانش‌آموز نیازمند تهرانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.