پیشنهاد سردبیر

۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 1013636

استقلال احتمالا با چند تغییر نسبت به دیدار قبل برابر الغرافه، به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال پیش از دربی پایتخت

به گزارش قدس آنلاین، روزهای بحرانی استقلال با پیروزی برابر الغرافه به دست فراموشی سپرده شد. با این حال، آبی‌ها سه بازی مهم و دشوار متوالی پیش رو دارند که می‌تواند روزهای پایانی تابستان و ابتدای پاییز را برای نکونام به بهشت تبدیل کند و یا اینکه آنها دوباره به روزهای پس از شکست برابر استقلال خوزستان برگردند.

نخستین جدال از سه مسابقه مهم پیش رو، عصر جمعه برگزار می‌شود. استقلال به جایی برمی‌گردد که فصل قبل قهرمانی را از دست داد. دیدار تلخ برابر نساجی و تساوی بدموقع که با توجه به نتیجه رخ داده در بازی همزمان میان پرسپولیس و استقلال خوزستان، منجر به صدرنشینی و قهرمانی رقیب دیرینه شد.

حالا نکونام برای اینکه خاطرات تلخ سال قبل را فراموش کرده و با روحیه بالا پای به مسابقه دربی پایتخت برابر پرسپولیس بگذارد، به دنبال پیروزی برابر نساجی است. جدال سوم که بعد از شهرآورد برگزار خواهد شد، دیدار با السد قطر در لیگ نخبگان خواهد بود. سه دیدار دشوار که باید دید نکونام چه عملکردی خواهد داشت.

برای جدال با نساجی نکونام به احتمال زیاد تیمش را با ترکیب زیر به میدان خواهد فرستاد:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – رافائل سیلوا – سامان فلاح – رامین رضاییان – ابوالفضل جلالی – دیدیر اندونگ – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – محمدحسین اسلامی – گوستاوو بلانکو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.