پیشنهاد سردبیر

تهران- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه ۷۳ مدرسه در قالب ۸۰۰ کلاس درس تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: با این کار بخشی از کمبودهای موجود در حوزه فضاهای آموزشی استان تهران جبران می‌شود.

تا پایان سال ۷۳ مدرسه در تهران آماده بهره‌برداری می‌شود

عباس زارع با بیان اینکه با اجرای طرح نهضت مدرسه‌سازی در راستای توسعه فضاهای آموزشی استان تهران سال گذشته ۱۱۱ مدرسه در قالب ۱۲۸۷ کلاس درس به فضای فیزیکی آموزشی استان اضافه شد، افزود: ۷۳ مدرسه در قالب ۸۰۰ کلاس درس نیز تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود تا بخشی از کمبودهای موجود در حوزه فضاهای آموزشی استان تهران جبران شود.

وی با بیان اینکه در احداث فضاهای آموزشی از همه ظرفیت‌های ملی و استانی و همچنین ظرفیت خیران مدرسه‌ساز و نهادهای حمایتی در استان تهران استفاده شده است، گفت: مهر امسال همزمان با مراسم بازگشایی مدارس ۵۰ مدرسه در شهرستان‌های استان تهران و ۲۳ مدرسه در شهر تهران، مراسم افتتاح مدارس جدیدالتاسیس را نیز جشن گرفتند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه تجهیزات مدارس یکی دیگر از رسالت‌های این اداره‌کل است که در راستای ارتقای کیفیت آموزش و مهارت آموزی دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناطق و نواحی مختلف استان تهران، علاوه بر توسعه فضاهای فیزیکی، ۲۷۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و پرورشی و هنرستانی در راستای اهداف توسعه آموزشی به مدارس استان توزیع شد.

به گفته زارع طی سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع و از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۰ هزار متر مربع از مدارس استان تهران آسفالت و ایزوگام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.