پیشنهاد سردبیر

۱۵ شهرآورد و صفر شکست. این سیاهه کاپیتان دربی‌بلدی است که سال‌هاست کلید طلایی نبردهای سرخابی را در جیب خود پنهان کرده و قفل‌ها را به اذن خویشتن باز می کند.

خط و نشان کاپیتان عالیشاه در آستانه شهرآورد / پایمان را از روی گاز برنمی‌داریم!

 به گزارش قدس آنلاین، مردی که با چشم‌های کاملاً باز به دیگ جوشانِ پیش رو می‌نگرد و مترصد است رؤیاهای گمشده اش را با گلی دیگر در دربیِ داغِ چهارشنبه جست‌وجو کند.

امید عالیشاه از سیاره مصدومیت کاملاً فاصله گرفته و برای آنکه در ضیافت اراک به سیم آخر بزند و در طرفة‌العینی ردای قرمز را بر سرش بکشد آماده است.

با وینگر پرسپولیس در آستانه شهرآورد مه‌آلود لحظاتی بی‌پیرایه و بی‌تکلف حرف زدیم که در ادامه می‌خوانید.

*شهرآورد که پاورچین از راه می رسد، ما بی اختیار یاد تو می‌افتیم. یاد گل‌هایت در گلدان‌های سرخ!

-خوشحالم که در گذر زمان به دربی نبازترین بازیکن شهرآورد بدل شده‌ام و همواره در روزهای سخت میلیون‌ها عاشق را شاد کرده‌ام. دربی البته قواعد خودش را دارد و رسیدن به پیروزی با رجزخوانی و کری میسر نمی‌شود.

*در این سال‌ها معمولاً تیمی که در جدول پایین‌تر بوده فاتح شهرآورد شده، این‌بار هم این اتفاق می افتد؟

-نه این اتفاق نمی‌افتد. ما قدم به قدم و هفته به هفته شرایط دلچسب تری پیدا کرده‌ایم و بازی‌های اخیرمان گواه این مدعاست. شک نکنید جهارشنبه تیم روپایی را در میدان خواهید دید.تیمی با دریبل کردن حاشیه‌ها که ۳ امتیاز حساس این بازی را یک جا به حساب پرسپولیس واریز خواهد کرد.

*پس به پلن گاریدو امیدواری؟

-آقای گاریدو مربی کارنامه‎داری است و کارش را بلد است و با شناختی که از توانایی تیم پیدا کرده، قطعاً پلن خاص دربی را ترسیم خواهد کرد. با هم‌قسم شدن مربیان، بازیکنان و هواداران تیک آف می‌کشیم و پایمان را از روی پدال گاز برنخواهیم داشت تا یک روز به یادماندنی برای پرسپولیس رقم بخورد.

* در صورت حضور در کارزار بازوبند کاپیتانی بر بازوی تو بسته خواهد شد؟

-ما در قالب ارتش پرسپولیس  تمام هم و غم خود را معطوف سربلندی در دربی کرده‌ایم و به اینکه بازوبند به بازوی من بسته می شود یا وحید امیری ثانیه‌ای فکر نمی‌کنیم و تنها می‌خواهیم گلیم تیم را از آب بیرون بکشیم. کاپیتان‌ها می‌‎آیند و می‌روند و آنچه باقی می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است.

*جوان شرزه‌ای که در بیست‌سالگی از راه آهن به پرسپولیس آمد، در مخیله‌اش می‌گنجید که روزی در  سی‌وسه‌سالگی قدم در شانزدهمین دربی‌اش بگذارد؟

-تنها چیزی که به ذهنم می‌رسد این است که زمان به سرعت می گذرد و به هیچ تنابنده‌ای رحم نمی‌کند. دنیا عوض شده و من دیگر آن جوان  بیست‌ساله احساساتی نیستم. خوشحالم که توانستم این همه سال خودم را در سطحی نگه دارم که به درد تیم محبوبم بخورم. ممارست و پافشاری بر پیشتازی کاری کرد که از جاده اصلی خارج نشوم.

*پرسپولیس مدل ۱۴٠۳ در ترافیک مدعیان بر اریکه قهرمانی تکیه خواهد زد یا نه؟

-واقعیت این است قهرمانی برای هواداران پرسپولیس تکراری شده و ما باید علاوه بر لیگ برتر در لیگ نخبگان هم نتیجه بگیریم و مطالبات به‌حق را محقق کنیم. این تیم با این سرمربی و این بازیکنان ظرفیتش را دارد که امسال در دو جبهه مثمرثمر باشد و فصل تازه ای از کتاب افتخاراتش را ورق بزند.پرسپولیس کوبنده را از این پس بیشتر خواهید دید.

*بازی را پیش‌بینی نکردی!

-بی حرف و حدیث می‌بریم و جلوتر می‌آییم. خدا را چه دیدید. شاید چهارمین گل دربی‌ام را همین چهارشنبه زدم. فرصت اگر نصیبم شود امید هواداران را نومید نخواهم کرد و تیر خلاص را شلیک می‌کنم.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.