تحولات لبنان و فلسطین

آیین تقدیر از ۸ دانش آموز برتر مدارس امام رضا(ع) در آزمون سراسری دانشگاه‌ها با حضور رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

آیین تقدیر از دانش‌آموزان برتر مدارس امام رضا (ع) در  کنکور سراسری برگزار شد

عبدالحمید طالبی در این مراسم که صبح امروز ۵ مهر ماه با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی و جمعی از مدیران مدارس در سالن جلسات بنیاد فرهنگی رضوی برگزار شد، با تقدیر از دانش آموزان افتخارآفرین مدارس امام رضا(ع) گفت: از شنیدن خبر خوش موفقیت نورچشمی‌های عزیزمان خوشحال شدیم که هم باعث افتخار خانواده‌هایشان، هم مدیران و معلمان و هم باعث افتخار خانواده بزرگ آستان قدس رضوی شدند.  
 

اهتمام به سرآمدی و الگو بودن مدارس امام رضا (ع)
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: خبر موفقیت دانش‌آموزان مدارس امام رضا (ع)، موجب خشنودی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز شد که همواره بر سرآمدی و الگو بودن مدارس امام رضا (ع) در همه زمینه‌ها تأکید دارند.  
طالبی با بیان اینکه تلاش و پشتکار دانش‌آموزان، دلسوزی والدین و زحمات مدیران و معلمان به ثمر نشسته است، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله فارغ‌التحصیلان مدارس امام رضا (ع)، سفیران حضرت رضا (ع) و سرزمین خراسان باشند و  شاهد موفقیت‌های چشمگیر دانش‌آموزان مدارس امام رضا (ع) در مقاطع تحصیلی بالاتر باشیم.
 

محیط کار و زندگی خود را امام رضایی کنید
سید محمدصادق علی پرست، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی نیز در بخشی دیگر از این مراسم، ضمن تبریک به دانش‌آموزان برگزیده کنکور و تجلیل از آنها اظهار کرد: اگر بخواهیم حق مطلب را در تجلیل و تقدیر به جا آوریم، باید از همه دست‌اندرکاران در این موفقیت، معلمان و مدیران، نقش پررنگ پدر و مادرها تجلیل و تقدیر کرد.  
وی همچنین بیان کرد: بیش از همه، قدردان پدر و به‌خصوص ‌مادرتان باشید که با ازخودگذشتگی، فضای آرامی برای رشد و موفقیت شما را فراهم کردند و این قدرشناسی را به اشکال مختلف در طول زندگی نشان دهید.  
مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به رشد آماری افتخارآفرینی‌ها در مدارس امام رضا (ع) نسبت به سال گذشته، گفت: در نتیجه تلاش و همدلی مدیر و کادر مدرسه، رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور دانش آموزان ما، از ۲۴ درصد در سال گذشته به ۳۹ درصد رسیده است، همچنین رتبه‌های زیر هزار و دو هزار رشد خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این، در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف بیش از ۶۸ درصد افزایش کسب رتبه داشتیم.   
علی پرست ابراز امیدواری کرد: دانش‌آموزان مدارس امام رضا (ع) در همه عرصه‌های اجتماعی از جمله دانشگاه و محل کار که حضور و نقش‌آفرینی دارند، به‌عنوان عنصری کنشگر و اثرگذار، محیط دانشگاه، کار و زندگی را معنوی و امام رضایی کنند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم، با حضور رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی، از تلاش و موفقیت چشمگیر ۸ دانش آموز رتبه زیر ۱۰۰ مدارس امام رضا(ع) و نیز مدیران آن‌ها با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.