پیشنهاد سردبیر

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 1015533

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس با طرح شکایتی جدید از این باشگاه، پرسپولیس را به جعل سند متهم کرد.

بیرانوند پرسپولیس را به جعل متهم کرد

به گزارش قدس آنلاین، ماجرای دعوای حقوقی پرسپولیس و بیرانوند آن‌قدر طولانی شده که حالا ابعاد جدیدی به خود گرفته است. با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس ماه‌ها قبل از بیرانوند به خاطر فسخ یک‌طرفه قرارداد به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است، اما این کمیته هنوز رأی خود را درباره این پرونده صادر نکرده و به نظر می‌رسد با طرح شکایت جدید از سوی بیرانوند، حالا صدور رای باز هم به تعویق خواهد افتاد.

در همین رابطه، وکیل علیرضا بیرانوند با طرح شکایتی جدید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را متهم کرد که در ارائه اسناد مالی جعل کرده‌اند. آن‌ها مدعی هستند پرسپولیس ابتدا اسنادی برای پرداخت پاداش ارائه کرده بود اما در ادامه این اسناد را به عنوان پرداخت آپشن قرارداد به کمیته وضعیت داده است.

ببینید:

با وجود اینکه 6 هفته از لیگ برتر می‌گذرد، حالا باید دید با طرح شکایت جدید از سوی بیرانوند علیه پرسپولیس، این پرونده به کجا خواهد رسید و دقیقا چه زمانی رای آن اعلام خواهد شد.

در رابطه با اتهام جعل به باشگاه پرسپولیس از سوی بیرانوند، ایسنا مدعی شد با مدیران حقوقی این باشگاه تماس گرفته اما آن‌ها حاضر به پاسخگویی نشدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.