به گزارش قدس آنلاین، سردار منتظرالمهدی سامانه پلیس ۱۱۰ را اورژانس فراجا دانست که یاری رسانِ امدادخواهان است و گفت: طی ۶ ماه گذشته ۲۵ میلیون تماس با مرکز فوریت های پلیس برقرار و خدمات وراهنمایی تلفنی دریافت شد.
وی اضافه کرد: به طور میانگین در هر ساعت ۶ هزار و ۷۰۰ تماس با پلیس برقرار شده است.
به گفته سخنگوی فراجا، از میان تماسهای انجام شده، حدود ۱۰ میلیون تماس منجر به عملیات و بخش اعظمی هم دریافت راهنمایی و اطلاعات از پلیس بود.
سخنگوی فراجا این را هم گفت: متاسفانه حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس غیر قابل رسیدگی و بخش اندکی هم مزاحمت بوده که قابل پیگیری است و امیدواریم با اصلاح رفتار این شهروندان، پلیس بتواند نجات بخش زندگی افراد در مواقع ضرور باشد.
نظر شما