آخرین تحولات لبنان

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل انجام شده و چنانچه این رژیم دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ایران مواجه می شود.

کشوری: رژیم‌صهیونیستی دست از پا خطا کند با پشیمان کننده ایران مواجه می‌شود

علی کشوری روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ با اشاره به حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی افزود: حمله موشکی ایران به تل‌آویو و حیفا بر اساس حق مشروع ایران و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی و طبق منشور سازمان ملل متحد انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اگر دست از پا خطا کند و بخواهد به این حمله موشکی واکنشی نشان دهد با پاسخ کوبنده‌تر و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در هفته‌ها و ماه‌های اخیر بارها و بارها مرتکب نقض آشکار حقوق بشر و ترور فرماندهان نظامی ما و تعرض به خاک جمهوری اسلامی در ترور شهید اسماعیل هنیه شده و باید جلوی تعرضات و اقدامات تروریستی این رژیم گرفته می‌شد.

کشوری خاطر نشان کرد: آنچه در حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا مشاهده شد بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی شادمانی ملل منطقه را به دنبال داشت و باعث خوشحالی و خوشنودی ساکنان غزه و لبنان شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح ایران سه‌شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با صدها موشک پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا یکی از شهرهای مهم سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.