تحولات لبنان و فلسطین

مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و تکریم شهدای جبهه مقاومت، به همت مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی ویژه زائران اردوزبان در حرم حضرت رضا (ع)، برگزار شد.

شهادت سردار سلیمانی، شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله، موجب تقویت جبهه مقاومت شد

 در آیین گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و تکریم شهدای جبهه مقاومت که با حضور زائران اردوزبان از کشورهای هند و پاکستان در رواق غدیر حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن قرائت سوره یس به‌صورت مجلسی و هدیه به روح بلند شهدای مظلوم جبهه مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله توسط قاریان قرآن حرم مطهر رضوی، ذاکران اهل‌بیت (ع) به مرثیه‌سرایی در سوگ سیدالشهدای مقاومت و دیگر همراهانش پرداختند.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی حسین نقوی کارشناس مذهبی اردوزبان حرم مطهررضوی، با اشاره به جایگاه والای مقام شهید از منظر دین مبین اسلام، اظهار کرد: هر کس مقام و جایگاه شهدا را بداند همواره آرزوی شهادت می‌کند و از خدا می‌خواهد شهادت را نصیب و روزی او کند.  
وی تصریح کرد: شهادت علاوه بر اجر و پاداش اخروی آثار و برکات بسیاری برای جامعه اسلامی نیز دارد و خون شهیدان در واقع جامعه را در برابر دشمنان و بدخواهان بیمه می‌کند.  
این کارشناس مذهبی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی، اظهار داشت: ملت ایران این اقتدار خود را مدیون خون شهیدان سرافراز است چرا که وقتی افراد جامعه‌ از شهادت هراسی نداشته باشند دیگر هیچ تهدیدی باعث ترس و تضعیف روحیه آنها نخواهد شد.  
وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام گمان می‌کنند با به‌شهادت‌رساندن رهبران مقاومت موجب تضعیف روحیه جبهه مقاومت می‌شوند درحالی‌که شهادت فرماندهانی همچون سردار سلیمانی، شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله، موجب تقویت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.