آخرین تحولات لبنان

مدیران باشگاه استقلال برای استخدام سرمربی جدید خارجی خود این روزها به صورت چراغ خاموش مشغول مذاکره با گزینه‌های اروپایی هستند تا همزمان با آغاز تعطیلات فیفادی سرمربی خارجی آبی‌پوشان در تهران معرفی شود .

سنگ‌اندازی در مسیر استخدام سرمربی خارجی/ ایمیل‌های مشکوک به گزینه‌های نیمکت استقلال

به گزارش قدس آنلاین،  اعضای هیئت مدیره استقلال به فرشید سمیعی مأموریت دادند در فضایی آرام پس از بررسی گزینه‌های موجود نام نامزد نهایی را به هیئت مدیره ببرد تا پس از تصویب رقم دستمزد این مربی مقدمات سفر وی به تهران فراهم شود. پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال جمعه شب در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: سرمربی جدید استقلال تا پایان هفته آینده معرفی خواهد شد و قطعاً سرمربی استقلال یک مربی خارجی و کارنامه‌دار خواهد بود تا نگرانی هواداران به کلی از بین برود.

همزمان با صحبت‌های امیدوارکننده روابط عمومی باشگاه استقلال در خصوص پروسه انتخاب سرمربی خارجی، اتفاق عجیبی در این میان رقم خورد که نشان می‌دهد عده‌ای از مخالفان هسته مدیریت باشگاه استقلال در تلاش‌اند با کارشکنی‌های غیر منتظره روند مذاکره با مربیان خارجی را به‌شدت مختل کنند تا مسیر استخدام سرمربی استقلال را با چالش مواجه کنند.

گفته می‌شود برخی جریان‌های پشت پرده با ارسال ایمیل‌های گسترده به گزینه‌های مربیگری استقلال که در حال حاضر با نمایندگان باشگاه مشغول مذاکره هستند، به آن‌ها اعلام کردند تیم مدیریت فعلی استقلال در آستانه تغییرات گسترده است و اگر آن‌ها با استقلال به توافق برسند، قطعاً برای دریافت دستمزد و رقم قراردادشان به مشکل برمی‌خورند.

همزمان با این اتفاق عجیب ، ایمیل‌های عجیب دیگری نیز برای برخی گزینه‌های دیگر ارسال شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال در حال حاضر از تمکن مالی فراوانی برخوردار است به همین دلیل بهتر است با رقم پایین با این باشگاه وارد مذاکره نشوند. این رفتار و کارشکنی‌ها با واکنش گزینه‌های مربیگری استقلال رو به رو شد تا برخی از آن‌ها روند مذاکره با باشگاه استقلال را متوقف کنند و رقم بالاتری برای حضور در ایران پیشنهاد دهند.

مدیران استقلال که توقع چنین اتفاقی را نداشتند، برای اینکه در روند مذاکرات خللی وارد نشود، تاکتیک جدیدی را در دستور کار خود قرار دادند تا کارشکنی‌های جریان‌های مخالف به نتیجه نرسد، حالا گفته می‌شود پلن سمیعی برای استخدام سرمربی تغییر یافته تا بدون دردسر استقلال با سرمربی خود به توافق برسد.

اعضای هیئت مدیره استقلال از مدیرعامل استقلال درخواست کردند، با حفظ آرامش و حفظ تمرکز بدون توجه به این رفتار ابتدا با گزینه مربیگری استقلال به توافق برسد سپس نام وی به صورت رسمی اعلام شود، در این میان کاندیداهایی که به دلیل دریافت ایمیل‌های ناشناس از ادامه مذاکره منصرف شدند نیز از فهرست گزینه‌های مربیگری استقلال خارج شدند تا حاشیه‌ای متوجه آینده کادر فنی آبی‌پوشان نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.