آخرین تحولات لبنان

رئیس مجلس با اشاره به نقش آمریکا به عنوان حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ایران هرگز در مبارزه علیه ظلم دچار خطای محاسباتی نخواهد شد و مسیر خود را با شجاعت و تدبیر ادامه خواهد داد.

قالیباف: آمریکا مسئول اصلی جنایات‌های اسرائیل است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز دوشنبه، در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدای مقاومت، تأکید کرد که روح این شهدا همواره حامی جبهه مقاومت خواهد بود.

وی با اشاره به نقش آمریکا به عنوان حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ایران هرگز در مبارزه علیه ظلم دچار خطای محاسباتی نخواهد شد و مسیر خود را با شجاعت و تدبیر ادامه خواهد داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که با گذشت زمان و تغییر نسل‌ها، انتظار می‌رفت که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما اکنون، در سالگرد طوفان الاقصی، تمامی عناصر بقای این رژیم به خطر افتاده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: گذشت آن زمانی که رژیم صهیونیستی دولت‌های اسلامی را تسلیم قراردادهای ننگین کرد، امروز می‌بینیم که دولت‌ها و ملت‌هایی که به سنت‌های الهی ایمان دارند، در مقابل این رژیم تا بن دندان مسلح که مورد حمایت بی چون و چرای آمریکاست، ایستاده اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که در دکترین نظامی‌اش این بود که همیشه خارج از سرزمین خود بجنگد و افتخارش به ارتش قوی بود و در حوزه پدافندی به گنبد آهنین خود افتخار می کرد، امروز در کرانه باختری درگیر است. رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد غزه را چند روزه فتح خواهد کرد، اما یک سال گذشت و این اتفاق نیفتاده است. امروز در کرانه باختری درگیری است و مبارزان و مجاهدان مبارزه کرده و حتی آن جا را با امکانات هوایی مورد تهاجم قرار می دهند.

رییس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی فکر می کرد چند روزه غزه را فتح می کند اما بعد از گذشت یکسال از عملیات طوفان‌الاقصی نه تنها غزه را فتح نکرد که در سالگرد این عملیات از غزه به سمت تل‌اویو با موشک زدند؛ رژیم کودک کش حتی نتوانست یک اسیر آزاد کند و اکنون در محاصره جبهه مقاومت است. این تلاش مذبوحانه در شرایطی انجام می‌شود که آن‌ها از ترکیبی از تکنولوژی و اطلاعات و همکاری آمریکا و ناتو برخوردارند اما در نهایت ‌برایشان قدرت و پایداری تولید نمی کند.

قالیباف تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که پیروزی از آن ماست چون این وعده الهی است و هرگز ذره ای در آن تردید نداریم؛ مطمئن هستیم که فلسفه وجودی این رژیم جنایتکار متزلزل است کما اینکه امروز به جای امنیت پایدار ترس پایدار بر یکایک آن ها حاکم است.

وی عنوان کرد: در همان روزهای اول عملیات طوفان‌الاقصی، وقتی وزیر خارجه آمریکا وارد تل‌آویو شد، بیان داشت که وقتی وارد تل‌آویو شدم دیدم که دولت و ارتش رژیم صهیونیستی فروریخته است لذا اولین کار آمریکا این بود که هدایت ارتش و دولت آنجا را بدست گرفت که دچار فروپاشی نشود.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما و رزمندگان و جوانان مسلمان به سنت ها و نصرت های الهی باور داریم و مطمئنیم در این مسیر که راه خدا است، چه بکشیم و چه کشته شویم، هر دو برای ما موفقیت بوده و به تعبیر امام راحل شهادت فیض عظیم برای همه ماست، پس هر جا هستیم به یاد شهدا و امام شهدا و مصمم به سنت های الهی باشیم و مهم‌تر اینکه غفلت نکرده و همیشه در این مسیر گام برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.