آخرین تحولات لبنان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در میدان به اهداف خود نرسیده و وارد یک جنگ پیچیده ترکیبی شده است و با ترکیب عملیات ترور و جنگ روانی، به دنبال حذف فرماندهان مقاومت است.

قالیباف: اسرائیل در میدان به اهداف خود نرسیده و در پی حذف فرماندهان است

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله، سید شهیدان مقاومت و رهبر شجاع و با تدبیر جبهه مقاومت دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد و بار دیگر خاطره تلخ فقدان شهید سلیمانی را زنده کرد.

وی بیان کرد: امید داریم شهید سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی با ظهور حضرت ولی عصر (عج) بار دیگر در پیروزی نهایی جبهه حق بر جبهه باطل نقش آفرینی مستقیم داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در میدان به اهداف خود نرسیده و وارد یک جنگ پیچیده ترکیبی شده است و با ترکیب عملیات ترور و جنگ روانی، به دنبال حذف فرماندهان مقاومت است و می‌خواهد از این طریق شکست خود را به پیروزی تبدیل کند.

قالیباف ادامه داد: این رژیم صهیونیستی نیست که دست برتر را دارد، بلکه به دلیل شکست‌های بزرگ موجودیت این رژیم به خطر افتاده است و از روی استیصال و برای جبران شکست‌های راهبردی خود روش‌های تاکتیکی ترور و عملیات روانی را در پیش گرفته است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.