تحولات لبنان و فلسطین

سه اثر از مشهد مقدس به بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافت، این جشنواره از ۱۱ تا ۱۷ آبان‌ماه در همدان برگزار خواهد شد.

سه اثر از مشهد به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافت

سه نمایش از مشهد به نام های «فقط خودم» به کارگردانی محمد جهانپا در بخش «مسابقه کودک»، نمایش «خواستگاری مبارک» به نویسندگی و کارگردانی رومینا خواجه نژاد در بخش تئاتر خیابانی با محوریت نمایش ایرانی و نقل «عروسی رودابه» با اجرای درسا نکویی در بخش نمایش های میدانی با محوریت نقالی در این رویداد بین المللی حضور می‌یابند.

️بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری امیر مشهدی عباس با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد و آگاهی و اعتمادبه نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش، آبان ماه امسال در همدان برگزار خواهد شد.

سه اثر از مشهد به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان راه یافت

چهار عنوان برگزیده خراسان رضوی در سومین جشن مهر سینمای ایران

استان خراسان رضوی در سومین جشن مهر سینمای ایران در چهار بخش شامل هنرمندان برگزیده استان ها، کارگردانان موفق فیلم اول سینمایی، فعالان برگزیده حوزه زیرساخت و تولید فیلم و مدیران کل برگزیده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها فعال در حوزه سینما منتخب داشت.

در آیین پایانی سومین جشن مهر سینمای ایران که ۲۱ مهرماه در تهران برگزار شد، در بخش هنرمندان برگزیده استان‌ها از سید محمدحسین علمدار، در بخش کارگردانان موفق فیلم اول سینمایی از مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی بی‌بدن از مشهد و سید علی موسوی‌نژاد کارگردان فیلم سینمایی پویانمایی "ایلیا، در جستجوی قهرمان" از خراسان رضوی قدردانی شد.

در میان فعالان برگزیده حوزه زیرساخت و تولید فیلم با اهدای لوح و تندیس از محمدعلی عباس‌زادگان فعال در حوزه توسعه سالن سینما از مشهد تقدیر شد.

محمد حسین‌زاده عیش‌آبادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خراسان رضوی یکی از سه برگزیده مدیران استانی بود که برای دومین بار در حوزه سینما از وی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.