تحولات لبنان و فلسطین

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی با بیان این که باید در جنگ رسانه‌ای آماده باشیم، گفت: به دنبال اعزام تیم خبرنگاری از مشهد به خط مقدم جبهه مقاومت در لبنان و روایت گری هستیم.

آمادگی برای اعزام تیم خبرنگاری از مشهد به جبهه مقاومت در لبنان

به گزارش قدس خراسان، آیین گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار جبهه مقاومت، امروز با حضور سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد و در حاشیه این مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خراسان که در کنار جبهه مقاومت و خط مقدم جهاد تبیین حضور داشتند تجلیل شد.

مجتبی محمودی، رئیس خانه مطبوعات خراسان رضوی در این مراسم با اعلام آنکه باید در جنگ رسانه‌ای امروز آماده باشیم اظهار کرد: به دنبال اعزام تیم خبرنگاری از مشهد به خط مقدم جبهه مقاومت در لبنان در جهت روایتگری هستیم.

محمودی با اشاره به سیاست‌های رژیم صهیونیستی در ایجاد یک گسست اجتماعی و حاکمیتی در ایران بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند و چندین سال است در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است اما اتفاقات چند وقت گذشته باعث شکست دشمن و همبستگی مردم و حاکمیت شده است.

مجتبی محمودی در پایان گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به‌زودی به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و اصحاب و اهالی رسانه در خط مقدم جهاد تبیین برای نابودی رژیم حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.