تحولات لبنان و فلسطین

رئیس کل دادگستری زنجان از آغاز اجرای طرح "قاضی در مدرسه" به منظور بالا بردن آگاهی‌های حقوقی جامعه با استفاده از ظرفیت کارشناسان حقوقی و قضایی خبر داد.

رئیس کل دادگستری زنجان: اجرای طرح قاضی در مدرسه‌های زنجان کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید قاسم سلیمانی زنجان، افزود: دوران تحصیل یکی از دوران شیرین و آینده ساز برای دانش آموزان است و کسب علم، نورانیت و معنویت در این دوران برای دانش آموزان زمینه پیشرفت کشور و سعادت آنها را در مسیر زندگی فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص در انجام کارها رمز موفقیت انسان در جامعه است، گفت: توجه به آموزه های دینی در مسیر زندگی همواره به عنوان چراغ راه پیش روی انسانها قرار دارد و زمینه هدایت و سعادت دنیوی و اخروی آنها را فراهم می کند.

فرجی برحق با تاکید بر نقش افزایش آگاهی های حقوقی در کاهش آسیب های اجتماعی،‌افزود: توجه به این موضوع از بروز آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

وی ارتباطات ناصحیح اجتماعی و انتخاب دوستان ناباب را از عوامل بروز آسیب های اجتماعی میان دانش آموزان بیان کرد و گفت: توجه به معیارهای صحیح انتخاب دوستان با شناخت دقیق از خانواده ها و خود فرد باید مورد توجه دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان یادآور شد:در این راستا اجرای طرح قاضی در مدرسه در استان آغاز شده است تا با افزایش آگاهی های حقوقی با استفاده از کارشناسان مجرب حقوقی و قضایی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس و سطح جامعه باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.