تحولات لبنان و فلسطین

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی از جمع آوری بیش از ۲ میلیارد تومان کمک برای مردم غزه و لبنان در استان خبر داد.

کمک بیش از ۲ میلیاردی بسیج سازندگی خراسان رضوی به مردم غزه و لبنان

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ پاسدار محمد روحانی اظهار کرد: با توجه به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بر همه مسلمانان فرض است در کنار ملت لبنان بایستند؛ گروه ها و قرارگاه های جهادی در سطح استان خراسان رضوی، در قالب جمع آوری کمک های مردمی طرح «پویش ایران همدل» تا به امروز ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک جمع آوری و به حسابی که توسط سازمان بسیج سازندگی و حسابی که از سمت رهبر انقلاب اعلام کردند واریز کنند.

وی بیان کرد: بعد از شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، رهبر معظم انقلاب در پیامی به همه مسلمان جهان اعلام کردند، با هرچه دارند به کمک ملت لبنان و فلسطین بشتابند، در همین راستا گروه های جهادی و بسیج استان به فرمان رهبری لبیک گفتند و پای کار آمدند، عده ای با هدیه کردن طلاهای خود، بعضی نیز با جمع آوری کمک های مردمی با ملت لبنان و غزه همدردی کردند.

روحانی در پایان تصریح کرد: حمایت و خروش ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان که شاهد آن هستیم نشان دهنده این است که مردم و ملت های جهان بیدار شدند، انشاالله شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود. قطعا ملت شریف ایران در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند از آنان حمایت خواهند کرد، ما شاهد بیداری ملت های جهان هستیم.
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.