تحولات لبنان و فلسطین

سمنان- رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان از جمع‌آوری طلاجات اهدایی زنان سمنانی به مردم غزه و لبنان خبر داد.

همدلی طلایی با محور مقاومت با سبک و سیاق زنان سمنانی

محمدرضا رضایی اظهار کرد: جمع زیادی از بانوان سمنانی با حضور در این آیین نمادین، ارادت و حمایت خود از جبهه مقتدر مقاومت را نشان دادند.

وی از برپایی پویش کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان با حضور زنان بسیجی پایگاه حضرت ام‌البنین (س) و اعضای هیئت مذهبی منتظران حضرت مهدی (عج) در سمنان خبر داد و گفت: زنان شرکت‌کننده در این پویش نیز که به همت بسیج سازندگی سمنان برگزار شد، طلا و جواهراتی به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان جمع‌آوری و به مردم لبنان و غزه تقدیم کردند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان با تمجید از این اقدام جهادی بانوان سمنانی خاطرنشان کرد: این عمل جهادی و خیرخواهانه که در راستای حمایت از مقاومت اسلامی و همدردی با ملت‌های مظلوم منطقه صورت گرفت، نشان‌دهنده همبستگی و تعهد جامعه بسیجیان و خیرین سمنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار رضایی بر لزوم حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت تاکید و تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری و بسیاری از مراجع عظام تاکید فرمودند همه ما وظیفه داریم از مجاهدان محور مقاومت و خصوصا مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت مالی و معنوی کنیم.

وی با اشاره به کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه داد: صهیونیست‌ها با زیرپا گذاشتن همه موازین بین‌المللی دست به جنایت‌های زیادی از جمله کشتار غیرنظامیان می‌پردازند و مجامع‌ بین‌المللی نیز در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان سمنان حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت را یک ضرورت خواند و اضافه کرد: با توجه به حمله رژیم گسترده صهیونیست‌ها و آسیب‌های وارده به باریکه غزه و جنوب لبنان، کمک‌های مردمی جدای از تامین بخشی از نیازهای مردم، می‌تواند موجب امیدواری بیشتر مردم مجاهد و مقاوم فلسطین و لبنان شود.

سرهنگ رضایی با تجلیل از مشارکت بانوان هم‌استانی در این پویش یادآوری کرد: بسیج سازندگی سمنان همچنان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به غزه و لبنان می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.